- Kültür & Sanat konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yıl
--------------------------------------------------------------
durma...
başımı eğdim
gozlerıme bakma
değişik bir onur taşıyorum vücudumda
gideceksin biliyorum
oysa yüzümden korkuyorum
beni acılı görme diye değil
gücüm teste teşkil tabi örnek değil
bu kanlı bekleyiş hali gibi alma
beni benden alan sen değilsin mihrap değil
sorma...
boşluktayım
alaca kuşağımı alır koşarım sığınırım biyere
ne dediğimi bilmem
belki nem olup inerim göklere
golzerımden bır yaş beni yok edecek değil
belki yağarım toprağa belki inerim yerin dibine
ama bu anlımı beni yer ile temas ettirecek bir sebep değil
kopar aklımdan geçeni ve sil
kıldan ince boynumla idamımı beklerim
bu kanlı bekleyiş hali gibi alma
beni benden alan sen değilsin mihrap değil
bakma bana..
yüzümü kaldıramam yinede
acı çektiğimden değil
alışık değilim ayrılık faslına müziğine
zaten ben git diyememki kimseye
kafesteki kuşumu bile sakındım giderse ölür diye
öyleki yolda karıncaya dikkat ederken gözlerim
bilmem nasıl kıyarım ömrüme günüme geleciğime
hem beni sen sil desem gözlerinden silermisin
çaresizim fakat çaresizliğim bir acı direnişe etmez meğil
bir sıkımlık canım var oda geçmişe olsun mehir
bu kanlı bekleyiş hali gibi alma
beni benden alan sen değilsin mihrap değil
mektup yazmadım ama şiirim vardı28 Yorumla- +1 yıl
Yüreğinize sağlık çok güzelmiş
- +1 yıl
acemice işte
- +1 yıl
Hayır gayet iyi
- +1 yıl
bir şiirimin sesleneirilmesi yapılacak ama yarın bırgun paylasılır
burdan bir arkadas yapıcak seslendirmeyi
davete gelirmisinşz paylasınca
- +1 yıl
Tabiki seve seve gelirim dinlemeye :-)
- +1 yıl
sevinirim ☺️ bir paylaşılsa artık bende sabırsızlandım metak bekliyorum nasıl biley çıkacak diye
- +1 yıl
Hadi hayırlısı inşallah :-)
- +1 yıl
inşALLAH ☺️
En İyi Cevaplar
+1 yılBicak gibi en orta yerinden en derinden kesilmis bir sevdam var. Muhru paramparca.
14 Yorumla- +1 yıl
Allah büyük
- +1 yıl
Suphesiz..
- +1 yıl
Tekrar teşekkürler.
- +1 yıl
Rica ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılRomanlarının baş kahramanı..
Karanlık ruhumun en aydınlık yeriydiniz. Lakırtıların yetmediği, duyguların anlatırken ağladığı köşemdiniz.
Kalbinizin o âlâ hâli sanki bu dünyaya ait olmadığınızı anlatır gibi.
Siz hiçbir şiirin anlatmak için yetmediği şiirimdiniz.
Sizin yanınızda şarkıların nefessiz kaldığı, çiçeklerin ise nefesinizde umutlandığını hiç farkettiniz mi?
Küçük bir kelebeğin kozasından çıkar ikenki mutluluğu kadar veyahut küçük bir çocuğun gözlerini açtığında ağladığı kadar huzur verici...
Necip Fazıl'ın Vera'ya aşkı gibi ironik,
Bir şarapçının şaraba bağlılığı gibi karşılıksız,
Kardelenin karı beklemesi gibi saf.
Bir anne hamile iken çocuğunu kaybetmek istemez, sürekli bekler, korur, onu sever.. Öyle âlâ ki...
Sanki kaybederse bir daha yaşayamayacak gibi.
Ruhumun en derinlerinde kalan yaramsınız. Yokluğunuz bir katilin kurbanını severek öldürememesi gibi acı ama mutluluk veriyor.
Bilakis ben sizi varlığınız ile kabul etmedim. Sizi yokluğunuz ile de kabul ettim. Lâkin olmamanızın acısını bile mesud bir şekile yaşıyorum.
"Ya Rab, belâ-yı aşk ile âşinâ kıl meni
Bir dem belâ-yı ışkdan kılma cüda meni"16 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılyazdığım kişi yaşıyor olsa belki bir mektuba gerek kalmaz idi...
- +1 yıl
Oyyyyy kuzum Allah imtihanında yardımcı olsun inşallah , başın sağolsun
Cevap sahibi+1 yılteşekkürler. :)
- +1 yıl
Rica ederim :-)
Cevap sahibi+1 yılteşekkürler 😊
- +1 yıl
Rica ederim kuzum :-)
Gizli Üye(36-45)+1 yılCanım Sevgilim...
Günlerim sana olan duygularımı nasıl anlatacağımı düşünmekle geçer. Şu günlerde kendimle amansız bir mücadele verdim. Elimde olmadan en içten duygularla bağlandığım o güzel insanın olmadığı bir dünyada yaşamak ; artık benim için katlanılması zor olan bir hayat tarzıydı. sevmek denilen o sözcüğün içerisinde ki sihirli harflerin buğusuna kapıldığımı hissediyorum. Yalnız kaldığım zamanlarda onu düşünmeye başladığında seni bu dünyadan alıp başka alemlere alıp götüren o güzel insan senin hakkında ne düşünüyor diye, kendime saatlerce hatta günlerce sormadım dersem inan yalan söylemiş olurum. Ve ben düşüncelerle bir yere varamayacağımı anladığımda sana bu üç beş satırı karalamaya karar verdim. Umarım anlayış gösterirsin... Şimdi ben senden öyle bir cevap istiyorum ki ; ya seni benim dünyamdan koparıp gitsin , ya da hiçbir gücün engel olamayacağı bir sevgiye köprü olsun.. İşte ben senden bunu istiyorum! Sevginin yüceliğine inanan insanlardan olduğumuz için umarım senden fazla bir şey istememişimdir...
Sevgilerimle..10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
+1 yıleyyyy sevgili... bu sana ilk mektubum gizli ve özel değil aşikar olmasını istedim ben namı diğer gamsızkedersiz olarak aşka kalbimi kitleyeli çokça uzun bir zaman olmuştu ki sebebini sen biliyorsun... ne var ki bir gün senle karşılaşıncaya kadar... o zamanlar böyle olacağım hiç aklıma gelmedi gelemezdi yeminliydim çünkü bana göre aşkın anlamı kavuşamamaktır nitekim halada öyle... cananım sana ben aşk dedim dünya gözüyle duymanı istedim için... seninle iki yabancı olarak başlayan arkadaşlığa dönüşen daha sonraları dostaneye çıkan ve birgün habersiz beklemediğin ummadığın bir anda karşına çıkışım bizim dostane olmadığımızı anlamama vesile oldu... canözüm ogün hiç konuşmayıp sadece seni izlemek bile kalbimin hiç açılmayacak zincirlerini kırmama vesile oldun... o gün hiç kelam etmeden sadece el sallayarak seni uğurlayışım aslında bir aşkın başlangıcıydı bekledim seni zamanla ve sabırla mutluluğu aramadım onun beni bulmasını beklerken senden gelen bir haberle ne kadar mutlu olduğumu mutlu ettğini bilemezsin tarifi imkansız dünyalar benim oldu ve halada öyle... ey can özüm hayat bana yeniden başladı seninle başladı verdiğin o kalp ve yaşattıkların için sana minnettarım bir tanem bu kutlu yolculukta eşlik ettiğin için çok teşekkür ederim... bana yeminler bozduran yeniden şarkılar söyleten hayatıma anlam veren kadın hasretim özlemim biricik tanem iki dünyalık yarim tekrar hoş geldin hayatıma... biliyorum seviliyorum unutma seviliyorsun...
https://www.youtube.com/watch?v=0ZFn8_jlK-c22 Yorumla- +1 yıl
Maşallah Allah aşkınızı daim etsin
- +1 yıl
eyvallah... :)
+1 yılGöster cemalin şem-ini Yansın od-a pervaneler
Devlet değil mi aşığa Şem-ine karşı yaneler
(Hu Can Allah, Hu Can Allah Canlar sana kurban Allah)
Mescid ile medreseyi Ismarladık zahidlere
Hak’ka ibadet etmeye Yeter bize viraneler
Ey hali pek Rana güzel Yağmaladın dil mülkini
Pek bağla aşk zincirini Boşalmasın divaneler
Biz meye tövbe etmişiz Ağyar elinden içmeye
Kudret yedinle sun bize Dolu dolu peymaneler
Cevri cefa etmeğile Şemsi seni terkeylemez
Seni seven aşıkların Haşa senden usaneler
Derviş olan neyler silah Hemen daim der zikrullah
Nerde akşam orda sabah Ya Hay! Ya Hu! der gezerim
Daldı gönül bahri gamım Dembe dem artar kederim
Elde teber başta külah Nefsim ile cenk ederim
Şems-i Sivasi37 Yorumla- +1 yıl
Allah Allah !
- +1 yıl
Yolun düşerse sivasa bir gün türbesine fatiha okursun :)
- +1 yıl
Konya'da Türbesi ama?
- +1 yıl
Tebrizi değil canım Sivasi :)
- +1 yıl
Şemsi tebrizi konya da evet ama bu Şemsi Sivasi :)
- +1 yıl
Hııı tamam onu bilmiyordum ben :-)
- +1 yıl
:).
+1 yıl
Mende Mecnûn'dan füzûn âşıklık isti'dâdı var
Âşık-i sâdık menem Mecnûn'un ancak adı var
N'ola kan tökmekde mâhir ola çeşmüm merdümü
Nutfe-i kâbildürür gamzen kimi üstâdı var
Kıl tefâhur kim senün her var men tek âşıkun
Leylî'nin Mecnûn'u Şîrîn'ün eger Ferhâd'ı var
Ehl-i temkînem meni benzetme ey gül bülbüle
Derde yoh sabrı anun her lâhza min feryâdı var
Öyle bed-hâlem ki ahvâlüm görende şâd olur
Her kimün kim devr cevrinden dil-i nâ-şâdı var
Gezme ey gönlüm kuşu gâfil fezâ-yı ışkda
Kim bu sahrânun güzer-gehlerde çok sayyâdı var
Ey Fuzûlî ışk men'in kılma nâsihden kabûl
Akl tedbîridür ol sanma ki bir bünyâdı var
Fuzuli22 Yorumla- +1 yıl
Harikaydı teşekkür ederim
- +1 yıl
mükemmel.
Gizli Üye(36-45)+1 yılAşklar hep kağıtlarda kaldı. Gün gelecek kağıtlarda da bulamayacağız- Cemal Süreyyan'ın sözü diye hatırlıyorum. Aşk artık o misal. Aşk zaten iyi birşey olsaydı, kırık kalpler olur muydu bu kadar?
-Yaktığım kadar yandım mı? 😂
- kül olduk rüzgarla savrulup darmadağın olduk. 😂11 Yorumla- +1 yıl
Malesef öyle oldu :-)
+1 yılYutkundum.. harikaydı.. yazacak bir şiirim varda eksik kalır ise bir tek kelimesi ayıp olur güneşe! gunesime..
sev ulan Ahmet.. vazgecme bunalma utanma korkma sev.. adamca bir sevda yaşa ve sev geberene kadar!
Ben iki şeye egilirim...12 Yorumla- +1 yıl
Allah herşeyi hakkıyla bilendir
- +1 yıl
Ne şüphe..
Kültür & Sanat konusunda 36,2b cevap paylaştı. İnsanlar Maşuk aramıyor, bencil duygularına köle arıyor.. Köle buluyor ama Aşk'ı bulamıyor..( Şems-i Tebrizi )
211 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle , çok da güzel görsel koymuştum kimya hatunla ilgili ama çıkmamış çok üzüldüm
- +1 yıl
Resim olduğu için olmadı , video oluyordu ama
- +1 yıl
Kopyala diyorum yapıştır diyince olmuyor anlamadım
- +1 yıl
Beceremedim galiba :-)
- +1 yıl
Izlicem teşekkür ederim , elime yüzüme bulaştırdım yine koyamadım görseli :-)
- +1 yıl
Nazar ettim soruya , çok içime sinmişti o hali halbuki, nasip böyleymiş hayırlısı olsun :-)
Kimya'yı yakan Şems'in kimyasıydı.
Şems'i yakan ise Mevlana'nın kimyası oldu.
Mevlana, Şems'i yakmasaydı, Kimya bu derece yanmazdı.11 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle
+1 yılGüzel izledim birde ben paylaşayım
https://www.youtube.com/watch?v=bUTTcY6OHp411 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim izlicem :-)
sız yanmışsını aglayanınız yok. bu devırde bır aşk ıcın kımse yanmıyor mesela sadece kıvılcımsız cakmak cakmak
17 Yorumla- +1 yıl
Kimya hatunun mektubu o bana ait
Değil :-) - +1 yıl
Evet kimyacıyım ben ama yanmadım iyiyim elhamdülillah :-)
- +1 yıl
Içimdeki çocuğu yaşatmak zor oldu ama en azından başardım galiba? Teşekkür ederim :-)
- Kültür & Sanat konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılAşk ya, en sırlı büyüdür kainatın içerisinde.
Aşk ya, sadece gizde olanı güzel sevebilmek ve teslim olabilmektir.
Aşk ya, kalbini tutup da başkasının merhametine ellerinle verebilmektir.
Rabbım, en hayırlısını, en hayırlı şekilde ve vakitte nasip eylesin.00 Yorumla
+1 yılHiç yazmadım..
Bir kere aşık oldum çok sevdim olmadı ona yazmak isterdim..😔12 Yorumla- +1 yıl
Allah büyük kuzum
- +1 yıl
Aynen..
Çook güzeldi...
Kimseyi bu derece üzmemişimdir, zannetmiyorum... En azından öyle umuyorum.11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim kuzum :-)
Azizim ben mektup, kitap her şey yazarım da
Yazmaya değecek şahsiyetler pek az11 Yorumla- +1 yıl
Malesef başkanım
+1 yılUcu yanik mektuplar dolusu sevdam var benim.. hepsini goge gönderdim..
13 Yorumla- +1 yıl
Allah büyük canım
- +1 yıl
Hayırlısı..
- +1 yıl
Aminnn
Çok sevip sayfalar dolusu yazdığım adam vardı değdimi ha işte o ayrı mesele yüreğe sorsak fazlasını hakediyor der ama beynim tek gözyaşımı hak etmiyor diyor. Beynim doğru yolda 😑
20 Yorumla- Kültür & Sanat konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılGüzel paylaşım, yazmaya yazılır da değecek aynı şekilde yanacak biri var mı önemli olan bu bence..
13 Yorumla- +1 yıl
Öyle haklısın ki, olur inşallah ne diyelim
- +1 yıl
Hayirlisi öyle ise 😊
- +1 yıl
Aminnn :-)
Kültür & Sanat konusunda 18,3b cevap paylaştı. Hey aşk ve aşık olanlar birbirimizi bu 3 harfle kandırıp, hayatları karatmayın. #novel
13 Yorumla- +1 yıl
Inşallah
- +1 yıl
Öyle :-)
+1 yılRahman gönlüme önce kendi aşkını versin, fani olanlar elbet geçici. Yoldaş bulunur Allah'ın izniyle ama evvela ‘YOL’. :)
13 Yorumla- +1 yıl
Elhamdülillah vermiş zaten , yolun belli :-)
- +1 yıl
Yol belli elbet, Allah yolumuzu şaşıtmasın :)
- +1 yıl
Aminnnnn :-)
soru sorma sitesinde şiir paylaşıyor bu kız sürekli :))
12 Yorumla- +1 yıl
Kimya hatunun mektubu o :-)
+1 yılAsk dendiginde aklima simdiki mutualizme dayanan riyakar ask adina donen bir suru sacmaliklar degil yunus emreler mevlanalar semsler geliyor. ask...
10 Yorumla
+1 yılAllah aşkını nasip etsin bana her namazdan sonra mektup gönderiyorum Rabbime kabul etsin inşallah
11 Yorumla- +1 yıl
Inşallah ne mutlu
+1 yılAh Şems-i Tebriz'i! Ah Mevlânâ!
Keşke, böyle bir sevdam olsa... Böyle bir fırsatım olsa, âh...10 Yorumla
+1 yılallah kimseye çekingenlik vermesin hiçbir şey gelmiyor elinizden. sevdiğinizze.
10 YorumlaMektup yazmadım ben içimde tutamam söylerim ona direk yazılı değil sözlü içim o şekil rahat eder..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİnsanın Doğuştan Kaderi Çekingen KİŞİLİK Bozukluğu Olunca Hiçbiri OLMUYYOR Maalesef
110 Yorumla- +1 yıl
Allah büyük
Cevap sahibi+1 yılKişilik bozukluğu var diyorum. Böyle oturmuş yapacak bisey yok
- +1 yıl
Tedavi olabilirsiniz
Cevap sahibi+1 yılsizce bu mana eksikliği mi
- +1 yıl
Inancında sıkıntı var mı kardeşim?
Cevap sahibi+1 yılne gibj mesela. Namaz kiliyorum ama 4 4luk değil
- +1 yıl
İnaçlısın demek çok şükür bu sıkıntılar zamanla düzelir inşallah kardeşim
Cevap sahibi+1 yılne zaman? 24 yaşındayım tek derdim sağlık istiyorum
- +1 yıl
Allah büyük yaşın daha çok genç kardeşim, çok güzel günler olacak önünde inşallah
Cevap sahibi+1 yılbunlar sadece avuntu benm için. millet bu yaşta hayatını kurmuş oluyor bn hala kisilik sorunları ile uğraşıyorum. hayata çok geç kaldım
+1 yılKafayı yemek üzereyim bişeylerin değişmesi gerekiyor artık
10 YorumlaOlmadı öyle bir sevdam ama yazmaktan vazgeçmedim hayal dünyama 👈
10 Yorumla
+1 yılİnsanlar Maşuk aramıyor, bencil duygularına köle arıyor.. Köle buluyor ama Aşk'ı bulamıyor..
Şems-i Tebrizi20 Yorumla
+1 yılMühürlüdür adın, adıma bundan sonra... Beni ondan tanıyanlar vardı zamanında. Her neyse açmayalım.
10 YorumlaKültür & Sanat konusunda 3,3b cevap paylaştı. Mektup yazmadım aşık da olmadım aşık olunacak birisi de değilim
10 Yorumla- Kültür & Sanat konusunda 759 cevap paylaştı.
+1 yılÇok güzel bir paylaşım olmuş balım. Teşekkürler :)
22 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Rica ederim efenim <3
ben hep yazarım gizli , saklı köşelerde :)
21 Yorumla- +1 yıl
Oyyyy :-)
+1 yılMektup yazdım
@Hemsiree_Hanimm23 Yorumla- +1 yıl
inşallah kısmetse alıcammm
- +1 yıl
@Hemsiree_Hanimm İnşallah
- +1 yıl
Maşallah :-)
+1 yılNe güzel yazmışsın ablacim 😇
11 Yorumla- +1 yıl
Kimya hatunun mektubu kuzum <3
+1 yılNe güzel yazmışsın etkilendim 🙆
15 Yorumla- +1 yıl
Kimyanın Şems'e mektubu kuzum
- +1 yıl
hızlıresimden koysaydin ya keşke
- +1 yıl
Yaaa bak akıl edemedim onu ya
- +1 yıl
sağlık olsun artık 😊
- +1 yıl
Öyle :-)
- Kültür & Sanat konusunda 981 cevap paylaştı.
+1 yılAşık olasım geldi😄😄 yapma bunları😀
11 Yorumla- +1 yıl
Oyyy oyyy işte :-)
+1 yılAh be melek bilirsin işte ❤
23 Yorumla- +1 yıl
Bilirim balım <3
- +1 yıl
Melos 😘😘
- +1 yıl
Oyyyşşşş <3
+1 yılben demistim sems mevlanaya ittiriyordu diye kimse inanmamisti
00 Yorumla
+1 yılyazmadim. Ama bitirdi benii
10 YorumlaOldukça güzeldi
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim :-)
Galiba ben sadece kendimi yaktım
10 Yorumla
+1 yılHiç aşık olmadım o yüzden bir şey de yapmadım
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbu işler ele ayağa düştü
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu nasıl soru anlamadım
10 YorumlaGencligimi hatirladim
10 Yorumla
+1 yılSen ne di10 ya
10 YorumlaKültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı. aşkını dile getir
13 Yorumla- +1 yıl
Kimya hatunun mektubu, bana ait değil
- +1 yıl
Anladım :-)
Kültür & Sanat konusunda 9,2b cevap paylaştı. Yokk :/
10 Yorumla
+1 yılHimm güzel
10 Yorumla
+1 yılDegisik
10 Yorumlahayır yok
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar