Aşkta kazanmak ve kaybetmek yoktur, beraberlik vardır. Ama, iki tarafta nakavt olmuştur. Ya sizce?

Birbirine seven iki kişi, kimin kazanıp veya kimin kaybettiğini anlayamaz bence. Çünkü, iki taraf da birbirlerini kazanmıştır. Kaybedecekleri, kaybetmekten korktukları yine kendileridir. Aslında yalnızlığı yenilgiye uğratmakla beraber, kalplerine yenilerek nakavt olmuşlardır. Ya sizce?
Aşkta kazanmak ve kaybetmek yoktur, beraberlik vardır. Ama, iki tarafta nakavt olmuştur. Ya sizce?
Cevapla