Aşk kisinin kendisine maglup ya da galip gelmsi değildir bence. Galibiyetin ve mağlubiyetin söz edilebilmesi için bir rekabetin olması gerekir. Ask rekabete ihtiyaç duymaz. Ask ta galip ya da mağlup gelmeyi dusunmekte bencillikten başka bir şey değildir. Hangimiz kendimize galip ya da mağlup gelebilelim diye aşık olduk ki?
Aşk mağlup olmaktır. Aşk karşı koyamamaktır, aşk onun eline silahı verip "beni vur" demenle aynıdır. Aşk; aşırı sevgi duymaktır. Ve gözünü karartmaktır.