Yolda erkek falan görünce heyecanlanıyorum. Kötü mü düşünürsünüz böyle bir kizla tanışsanız?

23 yasindayim ve yolda erkek falan görünce heyecanlanıyorum. Kötü mü düşünürsünüz böyle bir kiz tanışsanız? Ve baska insanlari görsem heyecanlanmiyorum sadece erkek gördumu. Ve sadece 1 kisiyle yazdim bir ara ve cocuk cok kötu biri cikti, benimle sadece yatmak istedi.
Yolda erkek falan görünce heyecanlanıyorum. Kötü mü düşünürsünüz böyle bir kizla tanışsanız?
Cevapla