Sevgilimden ayrıldım hemen kızları ekleyip resimleri beğenmiş. Bir ay bile olmadı hemen ilişkisinide yok yaptı sizce neden?

Şöyle açıklayayım biz ayrılmıştık. Düzelecek gibiydi aramız tabi o oralı olmadı pek sevdiğimi biliyordu canı isteyince yazıyordu istyince yazmıyordu. Bende bu haline dayanamadım böyle olmuyor konuşmayalım dedim belki düzelir diye oralı bile olmadı. Peki dedi kestirip attı hemen ardından kızları eklemeye başladı. Resimler begenmeler falan ardından da ilişkisi yok yapmış sizce yeni arayışlar içinde mi? Yoksa beni hiç sevmedi mi?
Sevgilimden ayrıldım hemen kızları ekleyip resimleri beğenmiş. Bir ay bile olmadı hemen ilişkisinide yok yaptı sizce neden?
Cevapla