Abim ve ablam nişanlımla kavga ettiler arada kaldım ne yapmalıyım?

Arkadaşlar nişanlım ben abim ablam oturuyoduk bir konudan tartışma çıktı ve ablam çok sinirlendi gaza geldi nişanlıma küfür etti hem ana avrat soy sop bırakmadı sinirlenilicek birşey değildi bence nişanlım şaka yapmıştı sonra oda sinir oldu küfür etti ablama ordan abim çıktı sen kime küfrediyosun ayaklarına girdi nişanlıma yumruk attı kaşı açıldı nişanlımın sonra nişanlımda ona yumruk attıki bu daha randımanlıymış sanırım 6 dişini kırdı dudağını yardı birde burnunu kırdı şimdi tüm bu olumsuzluklara rağmen işin oluru var mı sizce ben nişanlımı çok seviyorum ve onunda suçu yoktu yani ne yalan söyliyim annem ve babama dahi anlattığımda ablam ve abimi suçladılar ama ben nişanlım ve kardeşlerimin iyi geçinebileceğini düşünmüyorum bundan sonra ne yapmak lazım ya sizce ne olur ben nişanlımı bırakmak istemiyorum yardım edin arkadaşlar görüşleriniz için sağolun.
Abim ve ablam nişanlımla kavga ettiler arada kaldım ne yapmalıyım?
Cevapla