Sevgilimin ablasıyla kavga ettim, şu an ne yapmam gerekiyor?

Sevgilimle 2 yıllık bir ilişkim var. Ben 18 yaşındayım sevgilimin ablası 26 yaşında. Ablası sürekli abisinin eşinin arkasından konuşuyor benim de arkamdan konuşuyormuş sevgilim söylüyor. Ablasıyla yeni yeni görüşmeye başladık yüz yüze çalıştığı yere filan uğradım birkaç defa o kadar. Son gidişimde bana sen ne kadar kısasın yaaaa dedi ama kızla aynı boydayız yanımdaki arkadaşımda yoo aynı boydasınız dedi arkadaşım böyle diyince kız beni aldı aynaya götürdü pekde fark yokmuş canım doğru dedi neyse bu olayın üzerinden 1 hafta geçti ablası sevgilimle oturuyodu arkamdan konuşurken sevgilim ses kaydetti bana attı kız arkamdan dalga geçmiş taklidimi filan yapmış gülüp eğlenmişler benim çalışkan mı olduğumu sormuş sevgilim de evwt demiş ablası da tembel bişeye benziyo demiş sonuç olarak benimle dalga geçtiler sonra bende aşırı sinirlendim o ses kayıtlarını ablasına attım venim hakkımda arkamdwn cidden böyle mi düşünüp konuşuyosun ben seninle o gün oraya belki aramız kaynaşır diye geldim boy yarıştırmaya değil dedim bu olaydan biraz tartıştık sevgilimi de engelledim numaralarını da sildim. Kızdığım tek şey beni nasıl ablasına karşı küçük düşmeme izin verir nasıl böyle konuşturur arkamdan şu an ne yapmam gerekiyo?
Sevgilimin ablasıyla kavga ettim, şu an ne yapmam gerekiyor?
Cevapla