Yapılan araştırmalara göre erkekler ilişki içindeyken kaçma ihtiyacı duyuyormuş. Bu durumuda karşı tarafa belli etmeden yapıyormuş yayınlanan yazıya göre. Neden erkekler kendi kabuğuna bürünmeye ihtiyaç duyar? #minnnak
Erkekler ilişki içindeyken kaçıyormuş! Neden erkekler kendi kabuğuna çekilmeye ihtiyaç duyar?
çünkü hiç kimse aslını inkar edip samimiyetsiz olamıyorda ondandır. Erkek dediğin düşünceli olacak ne istediğini her zaman bilecek ( bence biliyorlarda) bugün dünyada erkek nufusundan çok kadın var yanlış anlaşılmasın ben hepsiyle yatsam benim için ne değişecek arzu ettiğim şeyi bulmuş mu olacam? ben sadece biri için kendimi saklıyorum Allah beni yanıltmasın çünkü erkek yanlış yaptığını bildiği için kabuğuna çekiliyor. erkek kadını gözüne kestirir ve onu elde etmeye çalışır gider gelir konuşur çabalar ve kadının güveni kazanır...
Her ilişkide olmaz bu bence. Biraz da kız arkadaşına bağlı. Kızların çoğu kolay bağlanır erkekler öyle değil. Sonrasında çoğunda, sürekli konuşma, kıskançlık, sorgulama hali olduğundan sevgilileri de uzaklaşıyor. Zaten her insanın yalnız kalmaya ihyiyacı vardır ama sevgilisi böyle olan biri daha da uzaklaşır.
Yalnız, kaçtığın biriyle ilişkinin olmasının da bir mantığı yok. Madem böyle o zaman ayrıl, senin kaçmana sebep olacak hareketlerde bulunan biriyle neden berabersin yani. Böyle bir ilişkiyi devam ettirmek saçma.
Bence doğru çünkü kızlar sevgili buldum diye her dakika yanında olsun istiyor abidik gubidik soru soruyorlar erkekte sıkılıp kaçıyor napsın adam? Hayır bişey değil bu tip kızlar yüzünden bende arayıp sormadığım zaman ve yanlız kalmayı sevdiğimden sonra pek takılmak istemeyince ne biçim kızsın sen diyorlar yahu 😂😂😂
Gerçekten de insana başta çekici görünüyorlar. Ama daha sonra ne halt olduklarını, duygularının ne şekil bir oyun hamurunda bulunduğunu çok iyi anlıyorsun. Mutsuzluğa itmeye sebep olan gereksiz ve aşağılık triplerin ve tafraların ve ayrıca 'seni anlamıyorum' palavraları bize çok itici geliyor. Bence hiç hoş değil. Bir yere varmak istediklerini bile inanmıyorum. Saçmalıyorlar hepsi bu...
Bazen biraz soluklanmak gerekiyor. Karşı taraf fazla sorguluyor. Hayatının merkezinde sadece insanın kendisi vardır. Bırak rahatlasın. Neyin var nasılsın diye soramazsın her zaman
Benim zaten yanımda 7/25 hatun olur. O yokkende evdeyimdir. full kaçıkım kısaca :D 1-2 aya işe başlayınca da durum değişme benim için. Bir odada bilgisayar Mbaşında olacağım. kızlı erkekli memur kafası böyle işte :D
ben bunu çok yapıyorum ya ama öyle sevgisizlikten sıkılmaktan falan değil dertlerimi karşımdakine anlatan birisi değilim kendi içime kapanırım genelde karşımdakinin sürekli gülmesini isterim dertlerimi yansıtmam belkide yanlış yapıyorumdur
Ben kovaladım, biraz da o kovalasın misali olabilir. Dikkat çekme çabası ya da ilgi görmek istemesinden, kaynaklanıyorda olabilir. Ya da bunalmıştır. 😏
Tüm sevgisini gösterirken ayarı bozuyorsunuz, ya çok kıskançlık, ya bunlatma, ya da her şeye bir kulp bulma şeklinde bize dönüyor bu. Havalanmıyoruz, bunaltıyorsunuz hepsi bu.
Ne kaçması ben dibine kadar yaşıyor ve yaşatıyorum. Bana göre sevdiği insanın mutluluğu için hele ki erkek adamın ilişkisini koruması ve daha iyi daha güzel ve mutluluk içinde yaşatması gerekir
@Lonely89 olmazsam niye aşık oluyorum ki dibine kadar yaşamayacaksam tek takılırım oysaki insan aşık olunca Gerçekten yeniden doğuyor hücreleri yenileniyor kalbine ruhuna ve bedenine mükemmel geliyor.
Sebebi basit. Dogadaki her erkek hayvan gibi insab da, doğası geregi birden fazla dişiyi ister. Seninle kisitlandigi icin de kacms psikolojisine girer.
Çoğu erkek sorumluluklarından kaçar ama Adam olanları ilişki içindeyken bile sevgiyi karşısındakine buram buram yaşatanda oluyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bir çok sebebi olabilir. Sorumluluk almak istemezler. Karşıdaki insanı yeterince sevmiyor olabilirler. Kendi sorunları vardır. ya da en kötü ihtimal karakteri bozuktur. Sadece egosu için mllletle çıkar ilgi bekler.
Ama genelleme yapmak ne kadar doğru sence? Gerçek sevdiğin zaman hep kaybediyorsun erkek sever kız kaçar kız sever erkek kaçar. Genel konuşmak doğru değil bence. Kimsenin kalbini açıp bakamayız. Ben korkulacak bir taraf göremiyorum @Hemsirelık34
Sataşmak mı? Asla... bir bayan yer yüzünün değerli mücevherlerinden biridir, asla sataşmam. Sadede yanlış yorumlar yüzünden bütün erkekleri bir zannedip yanlış düşüncelere kapılmanıza tahammül edemiyorum hepsi bu. Sürç-i Lisan ettiysem affola @Hemsirelık34
bunu direk ilişkiyle bağdaştırmak ne derce doğrudur bilmem ama belki sıkıntılı olduğu bir dönem geçiriyodur hayatında ve o yüzden öyle davranıyor olabilir de
aslında benim yalnız kalmak istemem sadece aldatma anlamında değil çok sürkli görüşüyorsan kendine vakit ayırmak ister insan benim ilişkim böylydi adımımı atsam hep konuşuyordum sıkıldığımdan değil sadece kendime vakit ayıracak bir kaç saat istiyordum okadar onun dışında insan sevdiğinden sıkılımaz asla çünkü ilerde aynı evi paylaşacağın birisi olucak diğer erkekleri bilemem kimisi kötü amaçlı yani aldatmak içn uzalaşıyor ama ben öyl değildim
Bende bu sorunun cevabını merak ediyorum erkeklere soruyorum evli bir adam karisi durduğu yerde neden tek başına kendi kendine şey yapar neden neden lütfen küfürlü konusmayalim
Hasta kesin 🐄🐄🐄🐄adi severek evlendik bari basta soyle ben de anlat ya da ne bilim niye evleniyorsun bas yakiyosun helede çocuğun varsa cekiyorsun iste offff
En İyi Cevaplar