AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
139Cevap
Dikkatli ve kendi yargılarını karşı tarafa bakılmıyor ise kısa süre yeter.
Görücü üsulü ile evlenenler napsın peki? Saçma bir tespit.
Iki kisi birbirlerini tek cati altinda taniyabilirler
Evet yanlış ve ben bu yanlışı yapıp ağzımın payını çok güzel aldım.
Ayni evi paylasmadigin surece o kisiyi taniyamazsin. Onun icin evlilikler herzaman risklidir. Cunki bizim kulturumuzde evlenmeden once ev paylasilmiyor. Onun icin tam ne cikicak bilemeyiz.
sevgilim veya evlenmeye niyetim oldugunda bunu goz onunde bulundurucagim
Tanımaya Değer biri çıkmadı önüme kafayı takmadım yani
Yanlış. Karşındaki tecribeli biriyse 1 ayda seni çözer.
3 yıl çok ya en fazla 1 yılda evlilik kararı alınır bence
3 yil az bence 😒 7 yil oldu hala cins cins huylari cikiyor 😞
3 yıl sonra evlendin peki ayrılmayacağının bir garantisi var mı 😂
bir insanı ancak yaşayarak tanırsın. belirli bir sürede tanıman imkansızdır..
herkeste farklidir 3 yil seni bekleyen olursa durma evlen
Bir insani tanimak icin belli bir süre olamaz..
Var diyen zaten yalan söylüyordur.. :/
Haramdır ne tanıması. Bu mantıkla yaklaşırsan zaten evlenemezsin
1 günde bile evlenirim yeter ki onun içindeki ışığı göreyim.
ya çocuk 9 ayda oluyo 3 senede konuşmayı öğreniyor bunları kim uyduruyor ki kesin kutsal sudan içmeyi unutmuş olan bir keş uydurmuştur bu sözü
tabii 3 yılda o ilişkinin heyecanı kaçıp bitme noktasına gelmezse
Birini tanımak. istiyorsanız bir tatil ya da bir kavga içerisinde bulunmak yeterli.
3 yıl felan hikaye.
Daha hemen tanışır tanışmaz evlilik planı kurarsanız karşınızdaki insanı tanımaya hiç zamanınız olmaz
kim dedi yalan demiş insan yaşadıkça tanır. bunun süresi yoktur. ama sana uyup uymadığı 3 ayda belli olur.
3 yılda uzun ya insan sıkılır 😂 hani evlensem 3 yıllık evli olur yani 😂 1 sene tanımak için yeterli ya ona bakarsan 10 sene tanıdığın insanları tanıyamamış olduğun bile oluyor
3yılda bile tanıyamam ben 😂 3+2yıl uzatmalı olsun😂
Beraber alışveriş yap, ya da 3 gün aynı evde kal anlarsin
Bencede uzun süre tanışmış olduğun biriyle evlilik daha sağlıklı
hiçte yanlış değil bence
çok uzayinca ilişkiler bozuluyor
İnsan tanımakla bitmez bu yüzden bazen seversin sadece..
Birini tam anlamıyla tanımanız en az 3 yıl sürüyormuş
Öyleyse 3 yıl sonra evlenmek daha mantıklı
Tabikide risktir karsi tarafi adam akilli tanimayip direk evlenip pisman olanlari cok gordum Şu an kimisi bosanmis kimiside bosanma asamasinda 1-2 ay tanimakla nasil evlilik karari alabiliyorlar sasiyorum dogrusu
doğru ama daha cok zaman geçirilip vakit düşürülmeli 2 yıl gibi iyi olabilir
9 yıllık ilişkim oldu öyle tanıdım kızı sonunda da çok güzel bir kazık attı bana
3 yıl kadar bekliycek insan var mi tanidikca tanidikca ille biseyi cikiyo :/
Bende yanlis buluyorum öyle hemen evlenenLeri. Benim sözlüm akrabam oldugu halde ben 3 yil nisanli kalcam düsün artik😅
Hiç kimseyi aynı evi paylaşmadığınız sürece tanıyamazsın.
bence kişiden kişiye değişiyor daha uzun da sürebilir daha kısa da
En az 3 yıl ve en fazla 6 yıl flört süresi olmalı zaten.
Aa seni kandırmışlar!! Birini tanımak için gereken en az süre 6 aydır
Yanlış bir tarafı yok erken evlenmenin. Ayran gönüllü insanlar için 3 sene bile az gelebilir o yüzden çok acele etmeden çokta uzatmadan halledilmeli
Sacma bilimsel durumlar bunlar insanlar 10 yıllık evliliklerini bitiriyorlar.
Bir insanı tanımak için aynı evi paylaşmanız gerek. Cafede orada burada konuşulup insan tanınmaz.
3 yıl çok fazla. Bence insanlar birbirini yaşayarak tanımalı
Bu tez'e, büyük oranda art niyet taşıdığı hissiyatına kapıldığımdan dolayı pek inanamıyorum ki çokta mantıklı gelmedi. Yani gençler evlenmesin, uzun süre flört yapsın der gibi durmuş.
3 yıl beklersen tanırsın evlenemezsin tanımadan evlendin evlendin tanıyınca olmaz o iş😂😂😂
bence en az 3 çünkü bir insanı tanıdığını düşünürsün ama yalanları yaptığı şeyler ortatya çıkınca şaşırırsın hem daha yakından tanıyıynca herşeyi daha iyi anlatsın
ya hayir birini tanimak icin 3 yil yok omur boyu taniyammasin zamanla tanirsin... kendini evvel hos gosterib sonra deyise bilir. ve ya her zaman nasilsa bir omurde oyle olur.. bu insanlara bagli
hatalarını ve tam olarak tanımazsan eger ılerde pısman olabılırsın sevdıgın ıcın
3 yılın herkes için geçerli olduğunu sanmıyorum. Ayrıca insan değişir. 3 yılda da değişir
ınsan bazen omur oyu bıle tanıyamadığını farkedıyor
3 yıl olmadan birbirlerinden sıkılır ayrılırlar , evlilik bağı olmazsa eğer
Birini buluyim ne 3 yili 3 dk beklemem basacam nikahi😂😂😂
Alakası Yok 20 yıl sonra bile bilmediği bir huyu çıkıyor
ne kadar erken o kadar iyi bence heyecan kalsın evlenmeye :)
Mantıklı değil bencede iki tarafında birbirlerini iyice tanıması lazım.
ne üç yılı ya
fotoğraf, ses, yürüme şekli, elleri...
ailesi ve eğitim durumu kisiyi tanımaya yetiyor
Katılıyorum. 2 sene tanıdığım kişi arkadan bıçaklayan çıktı
Bakarsan en uzun evlilik görücü usulu sürüyormuş. Tanımak aslın da çok iyi değil.
saçma bana göre yani 1 yıl olabilir ama 3 yılda herşeyin suyu çıkıyor
5 sene flört edip evlenip "tanıyamadım" diyerek ayrılan var. Bunun yılı yok..
Kimisini 3 yıl geçse de tanıyamazsın bence böyle zaman kavramı koymak yanlış
3 yıla çocuk yapılıp büyütülür, her araştırmayı dikkate alsaydık herkes evde kalırdı