
- Aşk acınızı çikolata yiyerek bastırmayı denediniz mi?
#AşkAcısı #AşkveÇikolata

Evet, çikolata insanı yendiği an mutlu ediyor
Güzel buraya kadar her şey güzel
Peki çikolata bitip, sindirilip, etkisinin geçtiği an ne yapacağız gençler
5-6 saatte bir çikolata mı yiyeceğiz sürekli...
Çikolata sadece bir yardımcı araç, esas meseleyi kafanızda çözün çocuklar
İşte kızlara çikolata yemek için bir neden daha :D Ben hiç denemedim :D
Çikolatanın içindeki magnezyum, serotonin seviyesini artırıyormuş. Ama piyasada çikolata diye satılanlarda çikolatadan çok gıda boyası ve mısır şurubu olduğundan, en fazla kan şekerimizi yükseltip sinir sahibi oluyoruz işte.
Cikolata gerçekten acılara birebir. 😄😙
Cevap
38Cevap
aşk acısı diye birşeye inanmıyorum :) bu kişinin kendi ürettiği hayal dünyasıdır. tamamen kendisi yazıp kendisi oynuyor. insan üzülebilir o doğaldır, ama daha fazlası ve daha ötesi tamamen kişiselleştirmeye girer. bende onu yapmadım. üzüldüm oldu ve bitti. şimdi yoluma devam ediyorum...
Hayır , denemedim. Böyle bir şey olursa deneyeceğim. :D
Bastıramazsın sadece bir müddet aklına gelmez içki gibi belli bir zaman acıyı hatırlamazsın daha sonra şiddetli bir şekilde hazımsızlık hissiyatı kaplar içini yani sana diyeceğim gress yağı içsen de ne fayda..
Hergün yediğim için farketmiyorum bile... çikolata iyidir yiyin 😊 en azından sizi aşk acısı kadar üzmeyeceği kesin olan bir şeyin ne kadar zararı olabilir ki...
Erkek kualalar da çiftleştikleri dişiyi başka bir erkek kualaya kaptırdıklarında hiç yemedikleri bir otylu yiyip intihar ederlermiş... desem inanmayın öyle bişey tabiki var belgeselde gördüm yani 😊
Çikolatanın aşka iyi geldiğini bilmiyorum da çikolata kadar iyi bir şey yok, kim nasıl bulduysa helali var adamın ekmek yoksa pasta ye sözü gibi her halde yeniyor :Dd Çikolatasız olmaz :d
Motor ya da araba ile gece yarısı bomboş yolda sürat yapınca aşk acısı kalmıyor. En sağlıklı yöntem bu.
aşk acısı çektiğim dönem ben ekmek bile yiyemedim. 2 ayda 15kilo verip 40 kiloya düştüm ne çikolatası allah aşkına :) gerçi 6. aydan sonra toparladım, sonuçta aşk acısı da bir yere kadar, fazlası bağımlılık.
Sıkıntılarıma çözüm yolum; çikolata
tavsiye ederim..
got, göbek büyüdü ama olsundu
canım çikolata 💙
Hep çikolata üreticileri kadınları kandırmak için uydurdu bu yalanları :D
Ben yemiyorum bro,, nutellanın hisselerini alıyorum direkt. Daha kazançlı oluyor :D
Aşk acısı çekerken (zaten 1 kere oldu) yemeden içmeden kesiliyorum, haliyle denemedim.
Çikolatayı severim zaten illa ki yerim. Ama onu denemedim.
evet cok iyi gelio cidden baska acilara da iyi gelio cikolata
Denedim şimdi 7 tane dişim çürük. Olan yine bana oldu ya
Bu seferde gelecek aşklara engel oluyoruz kilolarla 😅
Çikolata mutluluk hormonu salgılıyor zaten. Doğal olarak aşk acısınada iyi gelebilir 😊
Aşk acısı çekmedim. Çekeceğimide sanmıyorum. Çikolata vazgeçilmezimdir 😍
Denemeyen yoktur ama gerçekten sevip başarabilende yoktur.
Derdini paylaşmadıkça derman bulamıyorsun , yemişim çikolatasını...
Aşk acısı da neymiş. Serçe parmapı masanın ayağına vurda gör sen 😂😂
Gider ağzıyla burnunun yerini değiştirince daha çabuk geçiyor
Sakamisin benim aci ağrı kesici olarak komidinimde bulunur herzaman
Çikolata mutluluk ile birlikte sivilce de getirir. Dikkatli olmak lazım
"Çikolata aşk" zaten yemişim aşk acısınııı o neeee kiiii pehhh ❤😀😀
Zannetmem iyi geldiğini zaten aşk dediğin ömürde 1 kere insanı buluyor. Bu kadar kolay olmamalı...
Öyle çok aşk yaşamadık bilmiyorum.. Çikolata gibi değilmi aşk seversin bir bakmışsın ermiz gitmiş.
Hayır denemedim pek ama cok yemek yiyodm yani o zamanlar
Aşk acısına çikolata falan faydasız. Yeni birini çok sevsen bile eskisi aklına geliyor mutlaka. Sadece zamanla sevgin azalıyor daha az hatırlıyorsun.
Çikolata mutluluktur😍 Ama hiç bir acıya ilaç değildir. 1 koli de yesen bir b. ka yaramaz o çikolatalar, ağlaya ağlaya yersin...
aşk acısı çekmedim zaten çikolata da sevmem hem aşka da inanmıyorum
Yani kızlar için bilimsel kanıtı var, erkekler için bir halt etmez.
Zamaninda cok yedikk kilodan baska bisey yapmiyooo birak askk acisinii palavra bunlar 😂😂
Her türlü acımda moral bozukluğunda kendimi çikolataya abur cubura veririm.
Çikolata değil de pastaya keke acayip abanıyorum ben.
Emeğine sağlık bu değerli paylaşımın için teşekkürler :D !.
Sonra kilo alıyım bide buna üzüliyim hiç uğraşamam normalde nasıl yiyorsam aynı şekilde devam ederim
Aşk acısı yüzünden göbek yapamam 😅 ben gezmeyj tercih ederim
Hem fit hem mutlu olurum
aşk acısına hiç bir şey iyi gelmez , rakı ise geçici olarak uyuşturur
Acıyı unutayım derken verdiği kilolar ile tekrar acılara gömülebiliniyor:)
çıkolata mutluluk verıyormus acılarada ıyı gelımı bılemem
evvetttt çikolatalar mutluluk hormonu salgılar bitter çikolatalar sa kalp ve damar hastalıklarına iyi gelirr ÇİKOLATA YİYİNN aşk acısınada birebir :D
canım çektikçe yerim özel bir nedeni olmaz
Rüyamda seninle tartışıyorduk burda 😂😂 neyse soruya cevap vereyim evet mutluluk hormonu salgılama da iyi tercih.
Çikolata mutluluk verir ;)
aşk acısına rakı iyi gelir deneyin 😂😂
yok onu demenedimde can sıkıntımı çözüyo
bence on katlı pastadan aşağısı kurtarmaz o acıyı :)
Ohooo bunu yeni mi öğreniyorsunuz 😂
Aşık olmadım.
Çikolata çok nadir yerim.
Denemedim. Kim demişse yalan söylemiş 😒
Çikolata her türlü sıkıntıya en güzel ilaç
yok ben osurunca geçiyor aşk acım
Kilo yapan seyler hep mutlu ediyor zaten 😂
Çikolata aşktır ya 😍
Kapital düzenin oyunu bunlar.
az sonr asufle yicem kismetse :D
Denedim ama komaya giriyordum agjshdks
sonra türk kizlari niye tontis.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar