
Derler ya erkeğin ilk aşkı annesi, kızın ilk aşkı babası diye. Bunun bir etkisi olabilir mi?
"Yeniden doğmak için, önce ölmek gerekir"

Olgun erkeklerden de bu yüzden hoşlandıklarını düşünüyorum.
Sahip çıkıp, koruyup, şefkat gösterip, ihtiyacı olan ilgiyi gösterdikleri ve de gölgelerinde kendilerini güvenli hissettikleri için.
Kızımı her akşam yiyesim gelir. Ona sorarım. Kızım seni yiyim mi diye? Oda bana "baba beni yime" der.
Ölürüm ona ben.
Ben sadece sırtıma alır gezdiririm. Ama koklarım.
aksine babasınin yerini az da olsa alacak bir adam isterler. ben öyle yapıyorum..
aynen öyle babamizin bizi koruduğu gbi korunmak istiyoruz güven istiyoruZ ondan dolayı yani
hayır. sadece baba figürünün eksik veya hatalı olması sebebiyle daha temkinliler.
Cevap
1Cevap
Bakanları gördüm. Ama bilinçli olan insanlar her erkeğin aynı olmadığını düşünüyor zaten.
Belkide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar