Birisine "sen benimsin" demek için kendini ona ait hissetmen gerek. Kendini birisine ait hissedebilmek için ne gerek?

Birisine sen benimsin demek için kendini ona ait hissetmen gerek, kendini birisine ait hissedebilmek için ne gerek?
Birisine ait hissetmek..
Zordur.. zor bir histir birisine ait olduğunu hissetmek..
onun seni sahiplenmesi daha zordur..
Sahiplenmeden ait olamazsın birisine ait olmadan sahip olamazsın o kişiye..
Birisine.. ait hissedebilmek için ona sahip olmak gerek ise
işte onun için..
size gerekli olan şey nedir
birisine nasıl hangi koşullarda sahip olabilir
O benim sen benimsin diyebilirsin..
Lafta söylenip bir takıp hayvani duyguların tatmininden sonra biten aitlik hissinden bahsetmiyorum ben mümkünse ömürlük olabilecek bir duygudan bahsediyorum altını çizeyim.





Birisine "sen benimsin" demek için kendini ona ait hissetmen gerek. Kendini birisine ait hissedebilmek için ne gerek?
Cevapla