İnsan ne zaman kendini birine veya karşısındaki insanı kendine ait hisseder bunu hissetmek için ne olması lazım?

Hani derler ya bazen siz birbirinize aitsiniz tamam diye bunu diyebilmek için ne olmuş olması gerekir veya ne olduysa tamamdır diyebiliriz? Tabii ki bunu tekbir olayda veya harekette söylememiz belki çok zor ama en belirgin olanı nedir acaba?

Keyifli vakitler diliyorum 🥰❤️🤍🌺💞🍁🎀🌸
İnsan ne zaman kendini birine veya karşısındaki insanı kendine ait hisseder bunu hissetmek için ne olması lazım?
Güncellemeler
6 ay
Ss için teşekkürler 🥰😍
İnsan ne zaman kendini birine veya karşısındaki insanı kendine ait hisseder bunu hissetmek için ne olması lazım?
Cevapla