3'ünden birini seçin
A) rus kızı
B) türk kızı
C) yarı rus yarı türk kızı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Rus kızını seçtim çünkü giyim konusunda daha özgür. Maalesef bizim ülkemizde herkes "türk kızı kötü rus kızı güzel" diyor ama şunu bilmiyor. Tamam inançlısınız anladım oyüzden zorla türban , başörtüsü taktırmaya çalışıyorsunuz ama sonrada Türk kızı çirkin rus kızı güzel oluyor. Kızlarımızı özgür bırakalım beyler bayanlar. Rus kızlarının güzel olma sebebi giyimlerinden dolayı. Emin olun Türk kızlarıda okadar güzel ama bırakmıyorsunuz ki kızlar güzelliğini yaşasın. Umarım yanlış anlamazsınız. Türbana ve başörtüsüne karşı değilim ama gencecik yaşta taktırmayın gerçekten yakışmıyor. Birde bazıları çok komik olacak ama cool olduğunu sandığı için takıyormuş bir kız söyledi bana. Ama gerçekten cool olmuyor. Umarım yanlış anlamazsınız görüşlerimi belirttim.
35 den sonra mutasyon geçirmeseler tabiki rus hatunlar ama 35 den sonra bildiğin ananeye bağlıyorlar.
serenayın sümüğünün aktığı fotosunu koysaydın bari ameke 😂 https://i.hizliresim.com/dPaOJX.jpg kızdaki boya posa fiziğe bak gidip bulduğun fotoya bak
Ananızı Rus mu aldı? Rus diyenler Rus dölleridir.! Türk kızı edemez dünyada tek bir kadın bile. Allah sizi İhlâs etsin.!
Neden sinirleniyor sunuz hanfendi
Tercih bu
Dünya artık evrensel bir köy
ama biz çanakkaleden sonra avrupayı örnek aldık ve o analarımıza atalarımıza sırtımızı döndük. onları gerici yobaz ilan ettik. malesef acı gerçeklerimiz
Bu millet hiç bir zaman atalarına sırtını dönmemiştir. Ama dinsel yobazlar Ata seçiyor o ayrı bir konu. Dincilerin yobaz olduğuda gerçektir sürekli geçmişe bakarlar hiç ileriye gidelim daha iyi olalım diyeni görmedim anca Osmanlıya dönmek isterler. Osmanlı belli bir zaman içerisinde güçlüydü elbet ama yıkıldı demek ki çok iyi değilmiş. Güçlü olmak istiyor isen her zaman bilime önem vereceksin dine değil. Din kişiseldir isteyen istediği şekilde yaşar. Atatürk bunu gördü ama şu an onu kabul etmeyen kişiler var çaplarına bakıyorum bir koyun bile etmezler.
bacım o zaman sen atatürkün yaptıklarına tekrar bak. neleri örnek aldığına tekrar tekrar bak. sonra bana milliyetçilik yap. şu zamanda türk kızları ile rus kızları arasında zerre fark yok. yaşayış inanış giyiniş davranış. biz de rus kızlarına yöneliriz tabi güzellik farkı var.
https://i.hizliresim.com/P02lr8.jpg
Türk kadınında son nokta. Fazla söze gerek yok meydanlarda görüyoruz dahasını paylaşmaya gerek yok
medeniyet malı türbanlı olup kapalı görünüp kocalarını aldatan veya erkeklerle ilişkiye giren kadınlar yok mu sanki? Böyle çıkamamalarının sebebi aile baskısı başka bir şey değil. Her başı açığın söylediği şeyi Atatürk'e bağlarsanız bende her kapalının yaptığı harekeri islama bağlar islamı yerden yere vururum.
NCabidin müslüman türk diye ayırmadım. ülkedeki insanların getirildiği nokta. kapalı açık müslüman gayri müslim bütün türkiye kültürüne yabancı bırakıldı.
Hangi medeniyet kültürene bağlı kaldıki herkes zaman ile değişiyor sen sanıyor musun ki avrupalıların kültürü veya arapların ki değişmedi? Herkesin ki değişti yine az çok biz biliyoruz neyin ne olduğunu. Her insan kendi tercihini yapar bir bireydir. Kimse kimseyi kültüre bağlayamaz veya zorla uzaklaştıramaz. Atatürk den bahsediyorsan kültürümüzü bozdu diye bende eskileri suçlayabilirim araplaştıkları için. Kısacası suçlamak istedikten sonra bir şeyler bulursun herkesi olduğu gibi kabul etmek gerekir.
avrupa kendi kültürüne göre bir hukuk kuralları oluşturdu ve yaşantısıyla bir çelişki yaşamadı. senin ülkende örfi şeri kurallar uygundu lakin buna göre bir yaşam seçilmedi. avrupadan alındı kabul eden onlardan oldu etmeyen anadoluya savaş açıldı. onlar gibi olaydın hukuk kurallarında sürekli ikilem yaşamazdın
Cevap
14Cevap
Bir insanın renk genleri nasıl olur biliyor musunuz
Arkadaşlar bakın Küresel düşünün 🌍
Çok Sıcak, Çok güneş gören, Ekvatorda yer alan kıta hangisidir
Doğru bildiniz Afrika Kıtası ☀️
Afrika'da insanlar ; Siyah Saçlı , Siyah Gözlü , Siyah Tenli , Kısa boylu ve Bonus kafalı oluyor 👩🏾🦱👍🏿
Çünkü Güneş çok görünür ve güneş renk pigmentini arttırır ve kara kaş göz ten olur
Ve kıvırcık saçlı olmasının sebebi güneşe karşı korunmasıdır, boyun kısalığı ise, güneş çocukluk ömrünü azaltır yaşlandırır buyüzden kısa olurlar (çoğunlukla)
Ama
Güneşi Az Gören, Soğuk olan Kuzey Bölgelerde ve Avrupada ❄️ insanlar çoğunlukla
Sarı Saçlı , Renkli Gözlü , Beyaz Tenli , Düz Saçlı , Uzun Boylu olmaktadır 👩🏼👍🏻
Çünkü güneşi az gören yerlerde renk pigmenti azalacağı için renkler daha açık olur ve saçlar düzleşir ve çocukluk süresi az olduğundan boyları Uzun olur , olay bu yani bu kadar basit
Göz şekli , yüz hatları , burun yüklekliği bunlarda coğrafyaya dayanır 🗺️
Biz aslında ASYALI değiliz , Asyalılar Tek göz kapaklı olur ve yüz , burun hatları farklıdır 👩🏻 Biz daha çok Avrupa ırkındanız
Yani Aslında Irka değil Coğrafyaya (iklime)
Dayanır, dünyamız nasıl bir düzen içerisinde Allah'ın gücü işte
Yani bazı salaklar mesela sarışınları sadece ruslardan ibaret sanırlar 😒 (oysaki rusyaya göre sarışın oranı Az🤷🏼♀️) ama rusları götür afrikaya koy siyah olarak adapte olur bunun rus olmakla ırkla alakası yok ÖR. kırgız türkleri asyada ve çekik gözlüler ama TÜRKLER
Yani siz Mallar Irk ayrımı yapıyonuz, Türkleri aşağılıyosunuz
(kendi ırkınızı 😂) çünkü sizde küresel düşünme veya algılıycak kapasite yok
Renk , Irk meseleside bu kadar basit bişey
Ayrım yapmaya ve yabancılara ne kadar meraklısınız 🤦🏻♀️
Neymiş rus kızları uzun, güzel vs olurmuş
Türkiye soğuk değilse biz ne yapabiliriz
Buarada bu bilgiler kendi renklerinizi değiştirmeye yarayabilir renk ayrımı yapıyosunuz ya hani ondan ⬛🟫🟨⬜
Ve ayrıca insanlar sırf ırk ve renkten yani yabancı özelliğinden dolayı göç ediyor ve buda (beyin göçü) oluyor Aslında ülkemiz renk, ırk ayrımı yüzündende gelişmemekte
Demek istediğim herşey iklime adapte olmakla alakalı yabancılar kendilerini öyle yaratmıyor, o güzel yüzleri onların eseri değil
Bizi Allah Yarattı hepimiz Aynıyız
Yabancı kızları övüp durmayın ya
Renk dediğin ne ya?
Sarışın olsa nolur Esmer olsa nolur
Özellikle şumTürk kızı vs Rus kızı*i
Konusundan bıktım
Ayrıca Türklerin %90 ı beyaz tenli ve kumral ve birsürü renkli gözlü kız var
sanki bizde hiç sarışın yok kapkara bişeyiz abartmayın sonuçta rusya hemen dibimizde bizde kuzeydeyiz onlar kadar olmasada ırk haritaları herşeyi açıklıyor yabancı kızlara bin çeken birsürü dünya güzelimiz var
Umarım Anlamışsınızdır
Yabancı merakınızdan bıktım ne yapalim yani renklerimizi mi değiştirelim herkes sarışın seviyor diye
bana yanıt da yazmayın iç güzellik olarak rus kızı falan diyolar diye hepiniz dışa meraklısınız ben bilmiyom mu
Ya biraz mantıklı olun mantıklı ya lütfen
Tabiki birinci olan Xenia Tchoumitcheva yı seçiyorum ;)
Rus kızlarını karşılaştırıp neden hakaret ediyor sunuz ruslara
Bence yarı rus yarı türk. Herkes Serenay Sarıkaya değil çünkü 😂
Aynen yarı Rus yarı Türk
I like sexy kurdish girls.
Kişiliği iyi olan hangisi?
Türk kızı ne kullanmış öyle
Suriyeli yok mu 😂
Rus erkeği
insan olsun
Rus ...
rus kızı
a ve c olsun 😃
türk kızı..
Ben.
Türk
Rus kızı asdasd
tabikide rus
tabi ki koreli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar