Ilk baslarda gayet samimi konusuyorduk. Arkadasca da diyebilirim. Sosyal medya da saatlerce konustuk. Bir ara beraber onun yurduna kadar yuruduk. Ne olduysa sonra oldu. Samimi olan kiz bana karsi bu yurda birakmadan sonra sanki bir geri cekilis tarzi bir tutum icinde. Ben anlamiyorum. Onceden emoji koyan kiz simdi fazla ciddi ve sanki umursamaz sekilde mesajlara cevap veriyor. Buyuk ihtimak ondan hoslandigimi anladi. Ben boyle dusumuyorum en azindan. Kotu bir sey de demedim kiza. Arkadaslarla otururken beni hic takmiyor. Gunaydin demiyor.
Niye boyle oldu. Anlamadim. Cesaretimi toplayip acilsam miki kiza?
Niye boyle oldu. Anlamadim. Cesaretimi toplayip acilsam miki kiza?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
bu durumda acilman hicbi ise yaramaz. uzulursun
Ne yapayim bundan sonra
ama acil kendini rahatlatmak icin acil , Kabul etmezse rahatlarsin daha cabuk vazgecersin. cok ugrasmaya degmez. omur bitiyo.
Doğru diyorsun kardes.
Kıza yanlış bişey mi dedin yoksa.
Demedim
Açıl
Reddedecek😅😅😅
nerden biliyorsun bunu belli olmaz
Gunaydin bile demiyor amfide 😅
neden böyle değiştiğini sor madem nedenini öğrenmelisin
Mesajla mi yoksa yüzune mi diyim?
yüz yüze daha iyi olur