Siz çalışıp eve geliyorsunuz ve bu durumla karşılaşıyorsunuz.. Böyle bir eş düşman başına! Böyle bir eşle ömür geçer mi? Buna ne tepki verirsiniz? #Meczup
Eşinizin çalışmayıp bütün gün televizyon izlemesi ve bakımsız olması sizi rahatsız eder mi?
Çalışmayıp derken şimdi ben vaktimin %20'si kadar çalışıyorum normalde, sıkıntı çıkınca %200 civarıda oluyor bu yani günlerim böyle gezme tarzında geçiyor ama parada sıkıntı yok, böyle birini eş olarak kabul edermisin bayan meczup Not: ilanı aşk falan değil ha :D sadece bu kadar boş olmamdan ben rahatsızım hanımlar nasıl düşünür merak ettim :D :D
çoğu erkek için eşinin çalışmayıp evde oturması değil buna rağmen bakımsız olması sıkıntı olacaktır diye düşünüyorum. çoğu kadın için de eşinin bakımsız olması değil çalışmayıp bütün gün evde oturması sıkıntı olur herhalde. bana soracak olursanız, hem evde oturacak akşama kadar, hem de duş almaktan aciz olacak, ciddi bir sorundur bu.
Çocuklar evde yorganları mı yicek kuzu :-) şarkıda diyor ya hani :-) Hay Allah'ım ya , erkek adam evde oturmaz çalışacak tabiki. Rızık Allah'tan ama oda rızkını arayacak yan gelip yatmayacak bir zahmet. az olsun ama helal olsun yeter ki. arada işten izin alırsa da evde dizimin dibinde olsun o ayrı bak :-)
Çalışıp çalışmaması kendisinin vereceği karar olur, her iki kararına saygı duyarım. Ama bakımsız olması ilişkimiz için sorunlar doğurabilir. Sevgili veya eşimizi seviyor olmamız onlara saygı göstermeyeceğimiz anlamına gelmez. Sevgili veya eşlerimize karşı her zaman bakımlı ve şık görünmek onlara karşı olan saygı ve sevgimizi daha çok ön plana çıkarır.
hemde nasıl , emekli olsa tamamda. Adam oturacak eve kadın mı bakacak çalısıp.. Erkek adam dediğin çalısacak. Kadın isterse calıssın istemezse calısmasın ama oda eve bakacak. Sürekli elinde kumanda, ev işi yaparken ya da temizlik yaparken hele.. :D insan sıkılır canım
Aklıma şu anım geldi. Bir gün İstanbul'dan uçağa bindim, yanımda ABD'li bir adam oturuyordu, bir kaç saat sonra konuşmaya başladık, eşinin sigortacı oldığunu iyi kazandığını bu yüzden onun çalışmasının gerekmediğini ve dünyayı gezdiğini söyledi, çok şaşırmıştım.
Ben kabul etmem, boşanırım, erkek mutlaka çalışmalı.
ben biraz farklı düşünüyorum beni evde duramayan erkek kadar rahatsız eden bişi yok başına gelen bilir ancak para olduktan sonra evde oturabilir ayrıca bakım nedir allahaşkına sokarsın banyoya zorla hallolur temiz olup erkek olamıyorsa istemem zaten insan cansıkıntısından yıkanır hiçbişey olmasa
görüntüye aldanıp peşin hüküm vermek bize mahsus. butür insanlar genelde beyin takımı olur. durduğu yerde proje üstüne proje üretir. düşünmeye odaklandığından imaja önem vermez. imajına önem verenler genelde görece düşünce gücü zayıf kimseler olur. bakınız örnek tarihi dehalar
Eşimi zaten çalıştırmayı düşünmüyorum. Çocuk olana kadar çalışabilir. Çocuk olunca işi bırakmasını isterim. Ondan herzaman bakımlı olmasını, fit olmasını isterim. Aksi takdirde zaten evliliğim fazla uzun sürmez. Hatta taa ilk tanışmalarda biterdi.
Eder tabiki ne olursa olsun evine ekmek getirmeyen adam olmaz gerekirse inşaatta çalışacak ama para kazanacak kendine de bakması lazım tabi pis insanla aynı evde yaşayamam ben
Geçmez hadi kadın olsa erkek evine bakar da kadıns yük olan ereğin; erkekliğini sorgulamak lazım. Bakımlı olmalı evde yan gelip yatıyor bir zahmet baksın kendine parası yoksa veririm sıkıntı yok.
Aynı ben yani çünkü işsizim çalışmıyorum birde asosyalim hep evdeyim zaten evde kaldım benle hiçbir kadın evlenmez ne yapsınki benim gibi evcil işsiz erkeği
@valdezzz kadınlarında yok tabi benm demek istediğim erkekler içindi erkek çalışmayınca bir süre sonra sıkıntı baslar huzursuzluk çıkar bu böylee erkeğin çalışması sart bana kalırsa zaten her iki tarafta çalışmalı
Zaten çalışmasını istemem. Eşimle benim aramda para meselesi olmamalı. Bütçemize göre harcar geçiniriz inşaAllah. Lâkin temizliğe ve eşlik vazifesini yerine getiremeyen biriyle ömür geçmez.
Bosan ya ben olsam bosanirdim pisliğe katlanamiyom var ya benim eşim öyle olacak onu keserim ya bu ne böyle anladım ya yaşanmaz onur gecmez bu zaman sonra katlanılmaz hale gelecek
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bütün gün çalışmaması değil de bakımsız olması rahatsız eder.
En İyi Cevaplar