Sizce "kaybetme korkusu" aşkın çıtasını daha da yükseltir mi, yoksa aksine mi etki eder?

Kıskançlıklar da birer kaybetme korkusu mudur...

Ya da aşk "birine seni mahvetme yetkisini vermek ve bunu kullanmayacağına güvenmek" midir?

Herşeyi bir tebessüme sığdırmak çok güzel değil mi ♡
Sizce
Sizce "kaybetme korkusu" aşkın çıtasını daha da yükseltir mi, yoksa aksine mi etki eder?
Cevapla