Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da ! Hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil ! Var mı cesaretiniz bir Tahir/Zühre olmaya? (Sayfa 2)

Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da ! Hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil ! Var mı cesaretiniz bir Tahir/Zühre olmaya?
Cevapla