Beyler size böyle bir muamele yapılsa siz nasıl tepki verirdiniz? :D


Öyle bir dünya yok. Kavgalı da olsak yatakları ayırmayı doğru bulmuyorum. Israrla koltukta uyumak konusunda benimle zıtlaşırsa bende gider barışana kadar başucunda kıvrılır uyurum. Her ne kadar kavgalı da olsak, birbirimize kırgında olsak ayrı ayrı uyumak doğru değil.
Katılıyorum ben en fazla 3 dk küs kalabilirdim xd
Bence saçmalık, erkeği soğutan hareketler. Bunun yerine tüm sorunları yatak odasının dışında bırakıp daha sonra konuşmak mâkul olanı. Hem zaten sarılıp uyuyunca geçmeyecek şey yoktur.
Haklısın ama karım bana kıçını da dönmemeli. s
Açık söyleyeyim benim hoşuma giderdi. Arada lazım böyle cilveler atışmalar kavgalar : )
Aynen katılıyorum sana kardeşim :D
O gece evden çıkar giderim parkta yatarım evde de onu meraktan çatlatırım 😊
Ben direk otele gidiyorum ama otel taksimde derim uzakta derim niye yakindaki otellere gitmiyorsam derim xd iyicene cinlerini tepesine çikarirdim :D
Olabilir.:D
Cevap
6Cevap
Kardeş sevdiğim adamın kalbi kırık uyumasına niye izin veriyim ki yarına çıkcağımızın garantisi mi var
Ben senin nereden kardeşin oluyorum?
Bir daha olmasın.
Büyk konuşmaym ama bizim bu taraflrda geline nasihat verilr ne olursa olsn eşinle yatağnı ayırma araya soğukluk girer
Nasihati takdir ettim peki yorganı cekistieip barişmak isterse kocan ama özür dilemezse bunun sende çöźümü olur muydu? :D
Sevişmeden uyumayalım anlaşmadan asla diyorsa xd
Sacma buluyorum oyle bir davranışı arkadaş öyle yapmak yerine dön arkanı uyu yatak tek senin degil ki eşinin de yatağı 😉😄
Yorgani çekiştirirse ne yaparsın :D
Oda sınırları aşmasın canım yorganı çekerse bu sefer ben kalkıp giderim anlar işin ciddiyetini😄😄
Kapıyı kilitler ve üzerine gelirse xd
Yok artık sende😂
Adam bütün gece senin tribinle uğraşacak degil ağzının payını alacak tabi xd
Haha ozaman barışmış oluruz zaten 😄
Dimi boş konuştum vur banağ :D
Kavganın ne oldugunu baglı ama yapmazdım öyle bir sey bu çözülebilecek bir sorunu daha da kötü etkileyebilir çıkmaza girebilir
Haklısın.
eğer şiddetli bir kavgaysa yaparım, ama şimdiki sevgilim olursa o kişi o zaten bunu kabul etmez, mutlaka gönlümü alır :)
Almiyor hatasını kabul etmiyor ise?
Koala gibi bacağina yapışmış ayrılmiyorsa?
istemezdim.. cunku yatak odasina girilince tum sorunlar kapinin diger tarafinda kalmali diye dusunuyorum..
Mantıklı...
Hayır. Ne olursa olsun yatak ayrılmazmış. Büyüklerimiz öyle söyler :)
Nickinde neden 22 var hep mi 22 kalcan :)
Olsun ruhum 22 :)
Hayır yatağı ayırmaya karşıyım..
Yanımda yatarsa daha çabuk barışırız..😃
Bencede xd
Kendi giderse salona yatmaya?
Bende giderim dayanamam küsmeye😃
Ahahaha :D
https://youtu.be/g6ZhRxvAAI8
Eeee yani 😃😂
Yanisi taktik yok bam bam bam heijanın da dedigi gibi :)
Orasıda ikimizin arasında 😅
Arkami doner uyurum ses cikarmam dokunmam bile. bu bile yeter
Yorgani cekistirip sevişmeden uyumayalım anlaşmadan asla diyorsa xd
Tekmeyi yer
Tekmeye dayanıklı kickboksçu ise ben gibi :D
Fazla zorlamasin bence ilerde cocugu olmaz :D
Kickboksta oraya tekme yok ne ederse kendine eder oraya vurmakla xd
Kadin icin demistim.:)
yataklar ayrılmaz çözülebilecek bir sorun daha da beter olur o zaman
Yorganı çekiştirirse gıcıklığına :D
bizim elimiz yok mu o çekerse ben de çekerim😄😄
Amacı farklı ise sevişmeden uyumayalım anlaşmadan asla diyorsa xd
sevişmesi için mevcut sorunu çözmesi gerekir ki çözüyorsa zaten problem yok shsjjs
Problemi çöźme yöntemi ağzının payını vermekse, dalgaları denize çarptırmak, başakları sabana vurdurmak suyu yüzüne carptirmak ise :D
avucunu yaşar😄
yalar *
Valla avucumumu yalarim orası belli olmaz :D
Bu, biz kadınlara yapılsa fena bozuluruz. : / Yapılmamalı.
Ben net otele gidiyorum deyip arkadaşlarimla ps oynamaya giderdim kıskansın, merak etsin xd
Benden ayrılmaya kıyamaz benimle en az 1 gün yaşamış biri :D
Neden insan evlendiğine kıyar mı doğru ya en başta kıyıyor nikah gibi xd tamam sstm. s
evden atarim, sokakta yatsin adam olana kadar swfn😂
Kapıdan çıkarken aşkım ben Taksime kız arkadaşlarla buluşmaya gidiyorum derse? :D
o zaman kapiyi kilitlerim hic bir yere gidemez sjdjc😂
Acıkırsa kim yemek yapıcak :/
ölsün acliktan sjsmdm
Dul kalcan :D
umrumda mi? hayir😂
Konuşup çözülür bu tarz sorunlar gerek yok koltukta yatmasına
Ne yapardın bu durumda? Konuşmayla sonuçlanmaz ise? İnsanlar sadece konusa konuşa anlaşmaź :D
Ama farklı şekillerdede anlaşabilirler hanii :D
Ne olursa olsun o benim kocam tabikide yanımda yatıcak
Helal sana :)
yapmam sanırım tribimi yatakta atardim uzakta olmasın benden
Yorgani çekiştirip yaramazlik isterse :D
önce inat ederim sonra bilemiyorum teslim olabilirim 😄
Hayir yanimda yatcak ama uzakta başka bir yere gidemez
Senden uzakta değil de dul kız arkadaşında kalmak istese kocan? :)
ya da yorgani çekiştirip yaramazlik isterse? :D
Ölmek istiyor galiba kocam canina susamis o😇
Kocan senin öldüremeyeceğin kadar güçlüyse? :D
Ne duymak istiyosun sen?😇
Benim özellikle duymak istediğim bir şey yok ama senin özellikle söylemek istemediğin bir şey mi var? :D
Kocami , konu ne olursa olsun yataktan kovmam. Koltugada gondermem. Sırtımı döner uyurum ama ayni yatakta uyurum. Küs olsan dahi gece birlikte uyumaktir aşk. Evlilik.
Yoganı çekiştirip yaramazlik isterse ama hatasıni kabul edip özür dilemezse? :D
Yaramazlik isterse yapariz tabiki. Neden olmasn. Daha atesli bir sevisme yasanir. Onu cinsel temas kurmamakla tehdit etmem. Dokunma bana demem. Bu tip seyler geri teper.
Doğru yapmış olursun :)
Zeki bir kadinim. Elalemin karilarina birakmam kocami🤔🤜
Gerçekten zekisin :) eig seçerken bunu dikkate alıcam :)
Çok kızgın da olsam aynı yatakta yatmak isterim eşimle
Helal kız rapunzel :D
😄😄
gene koltuga şukretsın ben dışarda garajda yatırmıştım
O gece dul kız arkadaşında kalsaydı ne yapıcaktın?
köy yerınde yok öyle bı arkadasım
Horluyosa hep ayrı yatarız hiç kusura bakmasın 😒
Horladığını kabul etmiyorsa :D senin uykun o kadar hafif mi ki? :D
Ben uykuya daldıktan sonra kulağımın dibinde davul çalsan uyanmam. Ama uykuya çok zor dalarım muhtemelen kocam benden önce uykuya dalar. Horluyorsa uyuyamam yani 😒 ses kaydı alırım ertesi gün dinletirim bak horluyosun diye 😂
Montaj derse 😂
S*kerim montajını sen bana yalancı mı demek istiyorsun mk 😠 bu yüzden evliliğe hayır 😒
Bunu dedikten sonra dudaklarına yapışıp bu montaj değil ama derse 😂
Öpme kavga edicez mk döverim 😠😂
Hmm çok döversin ellerini tutarım hiçbirsey yapamazsin dudaklarını yamultursun anca :D
Sonrası pek hayır değil de neyse 😒
Hayır da hayır vardır :D
Seni eig seçmediğim iyi olmuş hayırsız çıktın :D
yatak ayrılmaz nolursa olsun
Ona yanaşman için yorganı çekiştirirse? :D
Yanaşırız biz de 😂
https://www.youtube.com/watch?v=g6ZhRxvAAI8
Arka planda da bu şarkı :D
Sırtını dönsün uysuun nereyee gidiyoooo
Arkandan sarilip boynundan öperse? :)
Barışırım hemen
Yaramazlık yapmak istese :D
Yaprım kocam değil mii kin tutmam
Helal sana :)
evet benim sinirim baya pis.
Benim de sinirim pistir. :D Senin sinirini test ettim biliyorum xd
kesinlikle istemezdim❌
Ne yapardın bu durumda?
tartışsak da haklı olsam da aynı yatakta uyurdum neden defedeyim ki
Bilmem var öyle kızlar. Ben yorgani çekiştirip sevişmeden uyumayalım anlaşmadan asla politikasını uygulardim xd
Göndermem. Kafasını da kırsam yanımda yatacak
Kafası benim gibi kalınsa ve kolay kırılmazsa. s
Hayır yapmazdım böyle bisey.
Ne yapardın çok sinirlendirmiş olsa seni?
Yatağı ayırmak karı koca arasına soğukluk katar. Sırtımı döner yatarım ama yatağımı ayırmam
Yorganı cekistirirse ne yapardın :)
Örtmem bende 😂
Ayıpların üstü örtülmeli bence jdhsuss
😂😂😂
Evlilikte olur boyle seyler
Ne yapardın bu durumda?
ne gerekiyorsa
Onu bunu bilmem de kedi çok şekermiş
Eyvallah :D
Ben kariyi kovarim hakliysam bitmistir olay 😌😎😅
O haklıysa :D mokoko :D
Kicimiza baka baka salona giderim 😅
Evliliklerde ayrı yatmaya karşıyım.
Tripli biriyse :D
Böyle saçmalıklara gerek yok bence.
Saçma olmayanini söyle :)
Kızgınsam konuşmam yanımda değilde salonda yatınca sorunlarımız çözülmüyor ya da kızgınlığım geçmiyor.
Peki senin konuşacağin gelincw o konuşmazsa? :D
Onun konuşacağı gelince konuşuruz. Sinirliyken konuşmak sorunları çözmez zaten.
Onun konuşacahi senin konusacagin gelene kadar gelmeyecekse? :D
Çocuk muyuz yetişkin gibi karşılıklı oturup sorunumuzu çözemiyorsak niye evlenmişiz biz. Evcilik mi bu?
Dimi xd :)
Ben niye koltukta yatıyorum ki? Onu gönderirdim :D
Adamsın gururumuzsun helal olsun hem sen suçlusun hemde karını gönderin koltukta uymaya :D
İstemem tabii ki. Onun yeri benim yanım 😂
Yatakta yorganı çekiştirip barışman için gıcıklık yapıcak olursa? :D
😂 o zaman yorganı veririm ben başka alırım sjsj
Yeni aldiğin yorgani da çekistirir ise?
Sevişmeden uyumayalım anlaşmadan asla diyorsa xd
Hayır her ne olursa olsun o benim yanımda uyumalı.
Kendi isterse salonda uyumayı?
Bana uyar yalnız yatmayı çok seviyorum
Adamsın.
neden olmasın :D
O gece dul kız arkadaşında kalacak olsa kocan neden olmasın der miydin? :D
İnsan kocasını yatağından ayırmaz :D Senin yaptığına bak :D
Bana vuracaksan dikkat et bir yerin acımasın :D Gecen bir kız vurdu acıdı canı :D
Pekala :D kızma
istemem
Ne yapardın bu durumda?
yorgani çekiştirirse?
Aslaaaaa🔥🔥
Asla ne?
hayır istemem
Ne yapardın bu durumda?
küs uyumam😂
Böyle yani :D
https://www.youtube.com/watch?v=g6ZhRxvAAI8
Isterimm yatsin
Bak yaa :D
Artieslesmicekti
Yaramazlık yapmaya kalkarsa :D
istemem
Ne yapardın bu durumda?
O son attığın şarkı gibi olmasaydı durumlar böyle olurdu xd
https://www.youtube.com/watch?v=jgENJPtgyyw
Hande Yenerin şarkılarını severim ama kendisini sevmem :D
Sen nasıo buluyorsjn hande yeneri şarkı sözlerinden ve kliplerinden yola çikarak degerlendirecek olursan?
Hmm iyimiş D
:D :D
Ben uyumazdım
Bende...
Kıyamam göndermem😢
Peki yorganı çekiştirirse senle yatarken barışmak isterse ama sucunu kabul etmezse :D
Suçunu kabul etmediği sürece barışmam😄
Suçunu asla kabul etmeyecek çok inatçı ama :D
Kabul edeer😄
Etmeyeceek :P
Etirtirim😂
Ettirtemezsin :D
Kocam olmayacak.
Niye gıı :D
Yapmisligim var 😂
Nasil karşilik verdi :D
Bisey diyemedi 😄
Nasıl barıştınız :D
Baklava aldi 😂
Ahahaha iyimiş :D
Tabi :)
İstemem sanırım😊
Ne yapardın bu durumda?
Yorganı cekiştirip gıcıklık yaparsa :D
Onu da çekiştirirse isteďiği başka bir şey ise?
Evet😂
O da gitsin dul kız arkadaşlarında kalsın onu mu istiyorsun? :D
Kız arkadaş mı ahahaha. Kocamın kız arkadaşı olamaz canım olmaya cüret eden olursa da o kızları evire çevire döver kocamla konuşan dillerini totolarına sokarım😂
Çok çizgi film izledin galiba :D
😑😑 hafife alma beni kıskançlık krizine girince kendimi kaybediyorum:..
Benim karım olsan bana hiç bir şey yapamazdın yaptırmazdım. :D
💩 yaptırmazdım. İnş benim gibi birine denk gelmezsin..
Sen benkm gibi birine denk gelsen senin gibi biri olarak kalamazdın değişirdin :D
Beni hiçbir erkek değiştirmez bir erkek için de asla değişmem zaten
Önyargılı olmamak gerek... :D
Hıhım🙄
Hayir istemem
Ne yapardın bu durumda?
Yatagi ayirmam ama soguk davranirim
Yorganı çekiştirirse :D
Bende cekistiririm :D
Anlaşılan çekişmeli bir gece olucak sence kazanan kim olur dersin? :D
Evli degilim ama 😂 olsaydim ben kazanirdim tabiki
Sevişmeden uyumayalım anlaşmadan asla diyorsun xd
Aynen oyle diyorum 😄
sandalyede yatirirm ne diyon sen 😂
Sandalye de degilde o gün dul kız arkadaşında kalmak istese kocan :D
bogduguM zaman da kalır 😌
Çok kötüsün korkuttun beni. :/
deniz cocuk bana yazıyor yanlıs anlasılma var herseyi ispatlarım diyor.. cocuga bunu yaparsan lavinden ne farkın kalır sende mi yalancısın kardesim.. seni öyle tanımadım ben...
bilmedgn şeyler var
deniz caglar abinin engelini kaldır yoksa iyi olmayacak diyor.. seninle konusmak istiyor konussun geri engelle böyle yaparsanız siz kayberdesiniz benden söylemesi..
Tokmakçılarına söyle uzak dursunlar sorularimdan gereksiz yere bildirim gelmesini sevmem
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar