Bir kıza dönmesi için yalvarmak onun gözünden daha çok düşmeye sebepmidir?

İlişkimizi kurtarayım diye herşeyi denedim, ama olmadı dönmedi şu an kendimi ezik hissediyorum, o akdar çaba yalvarış hepsi boşaydı heralde, bana aşık olan biri neden bana ben senden 1 aydır vazgeçtim desin hayatına birinimi almıştır, Kız arkadaşlar lütfen yorumlarınıza ihtiyacım var?
Bir kıza dönmesi için yalvarmak onun gözünden daha çok düşmeye sebepmidir?
Cevapla