2 kişiye kullandim bu kelimeyi 2 side kör kuyularda merdivensiz bıraktılar burdan onları tebrik etmek istiyorum 😂


Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
kelimelerin değeri yoktur.
al:
-seni seviyorum @ucamayanejderiya
:D
Allah razı olsun 😂
ben pek demem. düşününce sevgilime de demiyorum. o bana diyor bazen ama çok nadir. geçen kavga ederken, zaten bana hiç seni seviyorum demedin, bir kere seviyorum dedin iki kere falan da ben de dedin, sen beni sevmiyorsun dedi. kör kuyularda merdivensiz kaldım.
bir kisiye soyledim, o da kor kuyularda merdivensiz birakti :D
Cevap
32Cevap
Önce o geldi sevdiğini söyledi umursamadım sonra aradan iki ay falan geçti baktım ben bunu sevmeye başlamışım hala da beni seviyomuş bir şekilde yanıma gelmesini sağladım hayatımdaki ilk ilişkimdi çok mutluyduk iki yıl sonra aniden sebep söylemeden ayrıldı
Seni seviyorum demem ben
onu sevdigimi hisseder..
hissetirebilmek daha önemli benim için
1 kişiye hani derler ya seni seviyorum derim gider diye adam topukladı hemen😂😂
ciddi olarak sadece bir kişi demeyi hak etti onuda 2 yıl sonra söyleyebildim ama iş işten geçmişti söyleyeli 3 yıl oldu ama hiç kimseye diyemedim çünkü halen içimden ona diyorum
çok kör kuyularda kaldım güvensiz olup cıktım :p şimdilerde sadece kendi huzuruma mutluluğuma bakıyorum.
Hayatıma giren, ilişki yaşadığım hiçbir erkeğe "Seni seviyorum" demedim...
önüme gelene içimden "seni seviyorum" diyorum. kimseden tepki almamak güzel bişey...
çok defa söyledim..
seviyorum demek kolay, aşığım sana kadın demek zor..
benim hayatımda..
Saymadım ama seni seviyorum lafını çok kullandık galiba pek bir özelliği kalmadı galiba.
Bir kere ama kör kuyularda merdivensiz kalan ben oldum. 🙄
Bir kişiye dedim ama daha sonra sevmiceğime yemin ettim
1 kişiye ilk defa kendim söyledim diğerleri hep başkalarından duydu ;)
inanarak 2 kisiye dedim biri beni bıraktı diğeri ile hala birlikteyim..
o kadar deyersiz varmışki bir kac tanesine demişim
Seni seviyorum kelimesini sevmediğime söylemedim içim çok rahat
tanıdığım her insana derim😕✋şaka maka seni seviyorum dedigime beni pişman etmeyen tek insan kuzenim
şaka maka 1 kere söyledim :D
Kimsenin duygularini kullanmadm
Münir Nurettin Selçuk'u sa anmış olduk.
Seviyorum demeye falan gerek yok. d
1 kişiye dedim, Sevgilim oldu ama ona demedim
Demedim. ama. çok. aldım teklif
Bir kişiye oda şu an da yok..
Bir kişide olsa şu an yok
o halti 2.5 kere yedim pişmanım
Kimseye diyemedim daha seni seviyorum diye.
2 kişiye falan sanırım, biri gerçekti.
bir kişiye
Tebriğiniz kabul edilmiştir
Kolay kolay demem
Kimseye
Bir kisiye dedim
O kelimeyi demem.
hiç kimseye
Kör kıyılarda merdivensiz bırakmak :D :D
birr
2...
Hatırlamıyorum.
2 kişi. Ve bir kişi.
üj bej
çok kişiye
Saymadim
çooooook
2 Kişiye :D
Bırakmadım
daha demedim
1 kişiye kullandım
kimse
cokkk
hiç saymadımm
Üç kişi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar