Sevdiğiniz kişi tartışma anında "İstemiyorsan gidersin, kapı orada." derse tepkiniz ne olur?

#Hemsirelık34


Valla hala seviyorsam kucaklarım o sevdiğim kişiyi beraber çıkarız o kapıdan sonra tatlıya bağlarım. Ama hislerim azaldıysa ben burda iyiyim beğenmiyorsan sen çıkabilirsin derim.
gitmem yuzsuzum. d. d. d
:D :D
Giderim. Bana böyle bir laf ediyorsa, yanında kalmam yüzsüzlüktür, bana göre.
İlla gidilecekse beraber gideriz der girerim koluna 🙆
Cevap
18Cevap
beni bu kadar kolay kovuyorsa giderim arkama bakmam kimseye yalvarmak zorunda degiliz.
Bence en guzeli yatismasini bekler sonra konusurum tekrar.
Ben haklıysam gidebilirim. Haklı olup da özür dileyecek halimiz yok herhalde...
Arka kapıyı sorardım. Pişmansam geri döneyim diye😂
ben giderim... ama pişman olup gelip Gönül alma çabaları içine girerse çok... o burnu varya cook pis surterim
Sinir anında denen şeylere pek itibar etmem.
Gidene dur demem giden gider zaten.
onu sırtlanır giderim
Allah uzun ömür versin diyerek giderim
giderim kendi istemiyorsa ben hiç istemem
Valla beni istemeyeni bende istemem
ıslak çalarak uzaklaşır ve ufukta kaybolurum :)
çeker gıderım valla:)
Git diyorsa o bıçağın kestiği yer acımaz
kapıyı açar güle güle der ve yolcu ederim
kapıyı çeker giderim
giderim tekrar döncek nasıl olsa :)))
sektir olur giderim
Defolup gitsin
giderm
Güzel kapi kolu😍
Gidene dur demem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar