Sevgililikte kızlar erkeklerin ihtiyaçlarını karşılamak zorunda mı?

Uzun zamandır sevgilim yok ancak sevgilisi olan arkadaşlarım sevgililikte erkeğin bazı ihtiyaçları olduğunu ve onları karşılamanın da kıza düştüğünü söylüyorlar. Ne demek bu? dediğimde vermek dışında herşey mübah dediler ve ben gerçekten bunun ne demek olduğunu anlamadım. Beden benim, vücut benim ben istemediğim bir şeyi yapmak zorunda değilim. Yani bunu bana birazda olsa açıklayacak olan birisi var mı? Bana bu düşünce yanlış geliyor çünkü.
Sevgililikte kızlar erkeklerin ihtiyaçlarını karşılamak zorunda mı?
Cevapla