Bunu bana da yaptı Eskiden hoşlanıyordu 3 yıl konuştuk Sonra sevgili yaptı 1 yıldır çıkıyorlar kızı da seviyor. Kız kıskandığı için benle kesmek zorunda kaldı, 3 ay sonra doğum günümü kutladigini iletti arkadaşı aracılığı ile. Saçma yani kafaları karışık her halde
1
12 Yorumla
Soran
+1 yıl
yani garip varliklar cozemiyorum etik degiller ayip yani boyle yapilmazki baskasiyla sevgiliysen neden baskasinin da aklını karistiriyorsun yazik degil mi
Belki cebinde tutmak içindir belkide ben hâlâ burdayım demek için. Bilemiyorum hiç bende aynısını yaşadım ve empati kurdum sevgilim olsa sadece ona odaklandım karşı cinsim birini bu kadar düşünmem yani. Geçmişte hoşlanınca soğusalar da yerin ayrı kalıyor ondan bence
Önemli değil, senicok iyi anladım. Hatta o zamanlar baya takıyor dersime bile odaklanamiyordum. Aklımda bir sürü soru beni neden sattı, değer vermiyorsa 3 ay sonraki doğum günümü niye 00.00 da kutladı diye. Sabah uyanır uyanmaz gelirdi aklıma. Ama geçti 1 ay oldu geceli. Yapman gereken tek şey profiline bakma, ve doğum gününü kullandığına göre sana değer verdiğini seni önemsediğini ve özlediğini düşün. Pişmandır şimdi diye düşün geçiyor. Ben ondan hoşlanmıyordum ama 3 yıllık arkadaş hazmedemedim bunu yapmasını. Şimdi unuttum aklıma bile gelmiyor
ya benim durumum birazcik farkli ben onu cook eskiden onemserdim simdi sadece mesaj atinca aklima geldi sinirlendim senin icin de gercekten uzuldum 3 sene kolay bir zaman degil ve kolayca unutulacak gibi degil cok kafa karıştırıcı olmus senin icin bir anda bırakan insan neden 00.00 da mesaj atarki sevgilisi ancak atabilir senin adına sevindim atlatabilmişsin inşallah karşına seni hakeden biri çıkar ve cok mutlu olursun bence bana bu mesaji atan kisi pisman degil nabız arıyor yani birden fazla kisiyi parmagimda oynatirim diye kendine guveniyor ama onerilerini dikkate alacagim canim haklisin yokmuş gibi davranmak en mantiklisi
Çok teşekkür ederim inşallah senin de karşına iyi ve değerini bilen biri çıkar, ssenin çocuk sana ben hâlâ burdayım demek istiyor gibi geldi bana. Yani kafanı karıştırıyor yokluyor ki hep gündeminde olmak için. Silme onu diye. Bu tiplere en iyisi hiç takmamak oluyor emin ol, unutulduklarini görünce hırs yapan insanlar bunlar, mesela sosyal hesabının gizliliği açıksa bile ben göreyim diye yapıyor derler sen hesabını falan kilitle hatta nickini değiş o her türlü bulur. Bana önem vermiyor ki hesabını görmememi göze alıyor der üzülür. Bu tarz şeyler işini görür. Mesela wp az girmen bile "son aktifligime bakmıyor demek hiç" ddemesinisaglar
cok teşekkür ederim tavsiyelerin icin zaten son görülmesi falan kapali numarasini da sildim ama diger yerlerden silmem cunku beni umursamis da silmis der diye ugrasmak istemiyorum acikcasi bakalim hakkimiz da hayirlisi olsun inşallah
birini o kadar kiskanirsan o iliski direk biter kiskancliginda bir haddi var diye dusunuyorum sevgilisi oldu diye baska kimsenin dogum gununu kutlamicakmi bu adam
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
o gozle baktigi bir kizin daha once dogum gununu kutlamayan bir adam bunu yapiyorsa tabiki oyle dusunurum oyle bir dunya yok
Sevgilim var ama ilişkim biterse yedekte bir kaç kız tutayım kafasıyla
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
bunu yapmasi artik mümkün degil açık açık sevgilisiyle gezerken gördüm o yurek varsa eger bunu yapmaya o zaman karşılığını veririm görüşün icin cok teşekkür ederim
Daldan dala atlamak ister bunlar, bak şimdi seni bunu düşünmeni sağladı, hislerinin oluşmasını istiyor şimdi, bir gün o kızdan ayrılcak, sana gelecek ve diyecek ki, ben seni çok sevdim, unutamadım, unutmak için de o kızla çıktım ama yine unutamadım, ben seni çok seviyorum. 😢😢 😪
su var eski sevgilini unutmazsin cunku bir seyler kalir kötü olarak ama boyle de yapmazsin kizla gezdigini açık açık gordum hic mi utanma olmaz bir insanda
benimle sevgili olmadı ama benden hoslandigini belirtti sonra bir sure konusmadik ve bu dogum gunu mesajini atti ve ben sonraki gun sevgilisiyle gordum
aklim onda olsaydi zamaninda bir iliski kurardım ben istemedim ama bu yaptığı etik olmadigi icin sormak ve insanlarin da belki benim gibi ya da benden farklı düşünüp düşünmediğini öğrenmek adına sordun
En İyi Cevaplar