Sevgilim başka bir kıza veya kızlara mesaj atıyor. Bir tanesini yakaladım. Sizce bir erkek sevgilisi olduğu halde neden başka kıza mesaj atar?

Beni sevdiğini söylüyor ama ben onun benden başka kızla konuşmasını istemiyorum. Çünkü ben bütün erkeklerle bağıntımı kesmiş durumdayım. Ben bu konuda bu kadar hassas davranırken onun böyle yapması beni çok üzüyor. Arkadaşlar bir yardım edin :(
Sevgilim başka bir kıza veya kızlara mesaj atıyor. Bir tanesini yakaladım. Sizce bir erkek sevgilisi olduğu halde neden başka kıza mesaj atar?
Cevapla