Bana çok samimi ve sempatik geliyor. Çilli birini görünce sevesim geliyor. ☺️











Güzel duruyorlar bence insanlar kendilerine makyajla çil yapıyor olanlar şükretsin bence😂
Cilli insanlar cok tatli geliyor bana
beyenmezmiyim çiline kurban olurum olsun da :D
https://www.youtube.com/watch?v=P59E7o1XW4ocok istemisimdir mesela cilli bir sevgilimin olmasini ama daha bulamadim
Cevap
12Cevap
Bu ciller sevdgm kzda var sorun etmedim hic bir zaman
Özellikle yazın suratım çil içinde kalıyor. Çil kremleri falan hikaye, bir işe yaramadı bende
Çillerim yok, herkese de yakıştırmıyorum.
bana itici gelmiyo nedense😍
Yok tatlılar beğeniyorum
benim yok ama cok tatli
benim gözümde çok güzeldir onlar
Yok, kimisine yakışıyo
Böyle tiptelerse evet
yeter be gelen geçen bunu soruyor.
Çili insanlardan nefret ediyorum ben
gayet çekici geliyor bana.
vardı ama kendiliğinden yok oldu hepsi.
güzel kızlarda çil hoş durabiliyor
Yazın cikar
cilim yok
çil iyidir ya
çok itici
sevimli kuzum
Bence tatlılar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar