Dun gece eski sevgilim bana instadan takip istegi atip geri cekti. 3 ay oldu ayrilali ve su an baska biriyle cikiyor. Bende su an bir baskasiyla konusuyorum. Sizce yanlislikla mi takip edip birakti? Amaci neydi? Pisman olmusmudur ya da beni unutamadi anlamina mi geliyor? Profilimde ne isi vardi anlamadim..
Daha once eski sevgilinizi bilerek takip ettiniz mi? Ve neden? 🙄
Ayrildiktan sonra eski sevgilinizi (yanlislikla) takip ettiniz mi? 👀 ._?
şu an ne yaptığını beni unutup unutmadığını merak ediyordur şahsen bende bazen bu düşünceyle bakıyorum. Ama şuda olabilir yeni sevgilisine eskiden ben bununla birlikteydim diye de bakmış olabilir 😂😬
2
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Noo sevgilisini biliyorum zaten oda beni taniyor gibi artik. Konustuk hatta. Arada 3 ay geldi takip edip ciktigini yakaladim. Ss aldim. Yapsam diye dusunuyorum 🤔
Sevgilim olmadı ki ayrılayım sonra da takip isteği atayım. 😂😂 Ama ayrıldıktan sonra ve sevgilim varsa öncekileri hayatımdan silerim artık önüme bakarım.
En İyi Cevaplar