Uzakdogulu ozellikle koreli kizlara baktikca bizimkilerde kiz mi be diyorum sizce hangisi daha guzel koreliler mi bizimkiler mi?

kezbanların bıyıkları ne güzeldir vişne dalları
uzakdogulu ozellikle koreli kizlara baktikca bizimkilerde kiz mi be diyorum sizce hangisi daha guzel koreliler mi bizimkiler mi??
Uzakdogulu ozellikle koreli kizlara baktikca bizimkilerde kiz mi be diyorum sizce hangisi daha guzel koreliler mi bizimkiler mi?
Cevapla