4 kardeşiz 4 ümüze de miras kaldi , sizce hangimiz daha mantikli yatirim yapiyoruz?

Ablam parasiyla İstanbul'da 2 daire aldi kiraya veriyor. Kiracilar da genelde sorun çikariyorlar. Kiralari marketteki enflasyon oraninda artiramiyorsun cikmiyorlar da.

Abim parasini altina çevirdi, küçük oğlunu kolejde okutuyor. Ilerde oğlunu yurtdışında okutacakmiş tek evladi ve tüm yatirimini ona yapiyor.

Diğer abim borsada sağlam firmalarin hisse senetlerini almiş , temettü aliyormuş.

Ben de tatil beldesinde , plaja yakin arsa alip , havuzlu villa yaptirip yaz aylarinda kiraya vermeyi düşünüyorum. Nasil fikir? Batar miyim çikar miyim?

4 kardeşiz 4 ümüze de miras kaldi , sizce hangimiz daha mantikli yatirim yapiyoruz?
Cevapla