Eşiniz çocuğunuzun ismini kendi koymak istedi.7 sene sonra koyduğu ismin eşinizin eski sevgilisinin ismi olduğunu ögrendiniz?

Ne yapardınız?
ben okkalı bir tokat ve baya bir süre oturma odasında yatma cezası verebilirdim😒
Eşiniz çocuğunuzun ismini kendi koymak istedi.7 sene sonra koyduğu ismin eşinizin eski sevgilisinin ismi olduğunu ögrendiniz?
Cevapla