Ne yapardınız?
ben okkalı bir tokat ve baya bir süre oturma odasında yatma cezası verebilirdim😒
ben okkalı bir tokat ve baya bir süre oturma odasında yatma cezası verebilirdim😒
7 yılda ögrenebilmek büyük başarı önünde iki seçenek var ya çocuğun ismini değiştireceksin ya da eski sevgilisinin ismini değilde sizin koymuş olduğunuz isim olarak kabul edeceksin tokat veya oturma odasında yatırmak geçici eylemler süreklilik lazım
Bu çok büyük bir sorun olurdu.
İyi bir açıklama gelmediği takdirde ciddi sonuçlara yol açabilirdi.
EİC seçimi için teşekkür ederim Sistem.
Annemin evine giderim :) gitsin eski sevgilisini alsin koynuna. Aynende ole soylerim. Unutmamissa defolsun halla hallaa.. :)
bir tane daha dogar ona da ben eski sevgilimin ismini verirdim. 😂 Sonra o düşünsün
Cevap
12Cevap
Boşanırdım herhâlde kendimi kullanılmış hissederdim... Sonuçta o kadını unutamamış
susardim ve konusmasina izin vermezdim bir daha bazen susmak en buyuk cevap bazende en buyuk cezadir
Vay vicdansız benim yüzüme nasıl bakmış onca zaman diye merak ederim
Çok kızardım ama zaten o bunu koyalım derken kesin şüphelenir sorguya çekerim ben neden bu isim falan diye.
Öyle bir şeye izin vermemde hadi çok sevip bu hakkı onu verdim öyle bir hata yaparsa ayrılırdım net..
bir isim yuzunden ayrilirdin oylemi. d
Tabikide ama 7 sene snra ogrendin diyor d. d. d. d 7 seneye kadar unuttum pismanim degistirelim dese. d
Valla bravo :)
. d. d. sanki ben sormusum bir ilgilendm ondandir. d.. dddd
Çok fena bozulurum çünkü bu demek oluyordurki onu hayla unutmamıştır
sizi sevmiyor severek evlenmemiş demektir istersen kapının önünde yat sonuçta sen onun gerçekten sevdiği kadın değilsin hepsi bu
ayrılırm gitsin onunla evlensi n o ruspu ama zaten kızlara guvenmedigim ıcın evlenmicem gerek yok
bizi böyle sorular sorup durduk yere strese sokuyosunuz 😄
rica ederim olmasin ama bir daha böyle ruh hastasi olduk 😂😂
ahaha 😂😂
Çocuk bendenmi o soruda kafama takılırdı
direk anasının evine yollarım
çocuğumun ismini değiştiririm
İsmi degistirsende katmis bikere
boşarım
hic bisey demezdim direk bosardim
Genelde hep oyle olur
Kavga sebebi :)
Boşarım, net.
bilemedim simdi
onu orda s*kerim.
mesaj atamadım sana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar