Sevdiğinle yaşadığın büyük aşkın meyvesi olan bebeğinizin ismini vermek istediğinizde her iki yönden Aile büyüklerinin baskısı altında kalırsanız. Onların bu isteklerine boyun eğer misiniz. ya da eşinizle beraber karar verip, kimseyi dinlememe yolunu mu seçersiniz. - Doğacak çocuğunuzun ismine aile büyüklerinin karar vermesine izin verir misiniz?
Kendi Fikrim: Annen babam zaten benim adıma karar vermişler. Doğacak çocuğum benim soyumu idame ettireceği için, eşimle ortak bir isimde karar kılarım. Aile büyüklerinin güzel bir tavsiyeleri olursa tabi ki onları da göz ardı etmem. (Abu sabuk gibi isimler hariç) #Rien#Sadakat#Güven#Sevgi = #Mutluluk
Doğacak evladınızın ismini verirken, aile büyüklerinin baskısına boyun eğer misin?
Evlat benim ve eşimindir, kendi evladımızıa kendimiz isim veririz. Anamız-Babamız halalarımız, dayılarımız kendi çocuklarında kendi sıralarını saldılar ki çocuk büyüyene ve kendi ailesini kurana kadar ona bakıcak kişi kendi anne babasıdır, en büyük isim koyma hakkı anne babanındır.
onlarin gonlunu kirmam iki isim yaparim herkesin kafasi rahat olur. buyutulecek birsey degil bu boyun egmekde hos bir tabir degil. onlar annen baban sonucta. neyse
Ailelere kalsa yok ebesinin yok dedesinin ismini koy olcak. Ileri de cocugumu da dusunmem lazim sonucta onun annesi ve babasi varken aile buyuklerinin karismasi pek de dogru degil. Neden cocugumun sevmicegi bir ismi olsun🙄
En İyi Cevaplar