Merhabalar, düğünümde eşime 3 hilal gelin tacı taktırmak istiyorum. Sizce gelinlikle birlikte hoş durur mu ?
Link: bit.ly/ytIcQO
Link: bit.ly/ytIcQO
kardeşim tabi ki de hoş durur. 3Hilalden bahsediyoruz hoş durmama gibi bir şansı olabilir mi :) ben de düğünümde takacağım. Siyasi görüşümü her zaman her yerde belli ederimm düğünüm de benim en güzel günümse siyaset te benim can damarımsa ikisi bir günde birleşirse 10 numara 5 yıldız olur ! NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE..
Teşekkürler :))
bn nisanimda taktim super duruyo 😊sira dugunde ins
hoş durmaz
bence çok hoş olur bende bu düşünceye sahibim ve bende söylediğimde kesinlikle takarım cevabını aldım şimdide evlenmişsinizdir Allah mesut etsin Allah'ım vatana millete hayırlı evlatlar nasip eylesin
Cevap
3Cevap
eğer sevdiceğin de senle aynı dünya görüşündeyse neden olmasın... ama ben bu kadar özel bir güne siyasi simgeler karıştırılmamalı diye düşünüyorum yine de. her şeyin ötesinde, tüm dünyanın ötesinde bir gün olmalı bence nikah veya düğün günü...
Teşekkürler güzel düşünceleriniz için. Fakat benim için en güzel günlerden biri düğünümdür. Bu günümde de eşimde kabul ederse bunu yaptırmak isterdim. Ama bu düşünceye de bağnazca bağlanan biri değilim. Eşim de kabul etmişti ama herhangi bir zorlama yapmam kesinlikle. Teşekkür ederim tekrardan.
@Bayrooooo Al, müslümanlığın simgesi, al al al. uchilal.com/.../124-uc-hilal-anlami-nedir.html
Yordunuz be.
istiyorsan olur.nasıl göründüğü sen ve eşin dışında kimseyi de ilgilendirmez...
Bu tacı taksın mı takmasın mı değil de hoş durup durmadığını sordum. Sonuçta eşimde kabul ederse takmasını isterdim bu tacı.
resimdeki adamın o kızla evlendiğine inanamıyorum. görüntü olarak hiç yakışmıyorlar ama belki karakter uyumları süperdir bilemeyiz.
bende ülkücüyüm de ben bile gelin olarak onu takmam yani :))))
eşin beğendikten sonra olur ama bir bayan olarak ben begenmedim takmazdım.
:D
soyadını veriyosun, kafasına 3 hilal takıyosun, poposuna da damga vur, tapusunu da üstüne geçir.
gelinlikle üç hilalin ne alakası var? istiyosan balkonuna bayrak as, ama bu kadar da abartma be kardeşim.
deme öyle mortuzluk reyiz:)
yok ben beğenmedim ama tercih meselesi tabi
mhp damngası yer bı kere gerısını bılmem.
ben beğenmedim ama eşin beğenir belki, bilemem.
I ııı olmamış.
Sevmedim
cık cık cık..
hiç begenmedım
gayet hoş
güzel olmaz bence
çok kötüüü :(/
Beğenmedim
hiç beğenmedim :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar