Çocuk benden 1 yaş büyük ama bana abilik taslıyor.
Bu olay iki kez aynen yaşandı.
Geçen hafta Cuma piyano çalışıyordum. Odaya iki çocuk girdi. Gıcık olduğum çocuk masanın üzerine oturdu. Bana bakıyordu. Çalışması gerekiyormuş. Benim de çalışmam gerek dedim.2-3 dakika boyunca sebepsizce bakıştık. Ben arada sırada gözlerimi kaçırıyordum ama o inatla bakmaya devam ediyordu. Diğer çocuk Ne bakışıyorsunuz öyle dedi. Çocukta "Bilmiyorum ki" dedi.
5 dakika o 5 dakika ben çaldım. Ben çalmaya geçerken "Sen çal ben seni dinleyeceğim" "Sınavlarda çalacağın parçaları çal" dedi. Sonra ikisi çıktılar. Geri döndüğünde çocuk yalnız geldi. Sevimli bir şekilde "Son bir kez daha çalabilir miyim?"dedim. O da "Tabii ki" dedi. Ben kapıya doğru giderken geçenki gün gibi yine aynı şeyi "Istersen burada kalabilirsin" dedi. Ben kapıyı açmaya çalışırken kapı yine arıza yaptı yerinden kalktı ve gülümseyerek gelip kapıyı benim için açtı. Neden öyle bir şey söyledi hala anlayamıyorum.
Neyse biz böyle olaylar çok yaşadık. Çocuk hiç olmadık yerlerden çıkıyor ve tam dibimde oluyor.
Dün piyano odasına gittim belki gelir diye.2-3 saat çalıştım gelmedi. Öğle arasının bitmesine az kala merdivenlerden iniyordum onun masa tenisi oynadığını gördüm. Umursamıyor gibi yapıp geçtim bana baktı. Sınıfa uğayıp notaları bıraktım ve onun karşısından geçerek bir alt kata indim hemen üst kata çıktım. Ona bakıyordum merdivenlerden çıkarken. Tenis topunu yere düşürdü ve bana baktı. Yüzünde gülümseme vardı. Sonra bana kaş göz etti. Nasıl anlatsam hani tatlı bir çocuk gördüğünüzde suratlar yaparsınız ya işte ondan. Ben ordan uzaklaşıncaya dek baktı bana. Sonra arkadaşına döndü arkadaşı gülünce o da gülümsedi.
Bu olay iki kez aynen yaşandı.
Geçen hafta Cuma piyano çalışıyordum. Odaya iki çocuk girdi. Gıcık olduğum çocuk masanın üzerine oturdu. Bana bakıyordu. Çalışması gerekiyormuş. Benim de çalışmam gerek dedim.2-3 dakika boyunca sebepsizce bakıştık. Ben arada sırada gözlerimi kaçırıyordum ama o inatla bakmaya devam ediyordu. Diğer çocuk Ne bakışıyorsunuz öyle dedi. Çocukta "Bilmiyorum ki" dedi.
5 dakika o 5 dakika ben çaldım. Ben çalmaya geçerken "Sen çal ben seni dinleyeceğim" "Sınavlarda çalacağın parçaları çal" dedi. Sonra ikisi çıktılar. Geri döndüğünde çocuk yalnız geldi. Sevimli bir şekilde "Son bir kez daha çalabilir miyim?"dedim. O da "Tabii ki" dedi. Ben kapıya doğru giderken geçenki gün gibi yine aynı şeyi "Istersen burada kalabilirsin" dedi. Ben kapıyı açmaya çalışırken kapı yine arıza yaptı yerinden kalktı ve gülümseyerek gelip kapıyı benim için açtı. Neden öyle bir şey söyledi hala anlayamıyorum.
Neyse biz böyle olaylar çok yaşadık. Çocuk hiç olmadık yerlerden çıkıyor ve tam dibimde oluyor.
Dün piyano odasına gittim belki gelir diye.2-3 saat çalıştım gelmedi. Öğle arasının bitmesine az kala merdivenlerden iniyordum onun masa tenisi oynadığını gördüm. Umursamıyor gibi yapıp geçtim bana baktı. Sınıfa uğayıp notaları bıraktım ve onun karşısından geçerek bir alt kata indim hemen üst kata çıktım. Ona bakıyordum merdivenlerden çıkarken. Tenis topunu yere düşürdü ve bana baktı. Yüzünde gülümseme vardı. Sonra bana kaş göz etti. Nasıl anlatsam hani tatlı bir çocuk gördüğünüzde suratlar yaparsınız ya işte ondan. Ben ordan uzaklaşıncaya dek baktı bana. Sonra arkadaşına döndü arkadaşı gülünce o da gülümsedi.
Senden hoşlandığı için
Amacı başka (Görüş yazın)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
😭😭😭😭😭
Güncellemeler
+1 yıl
Anlayamıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar