Birbirini seven iki kişi birbirlerinin gözlerinin içine baktığında, kalp atışları senkronize oluyormuş. Ne dersiniz doğru mu?

Birbirini seven iki kişi birbirlerinin gözlerinin içine baktığında,kalp atışları senkronize oluyormuş,ne dersiniz doğru mu?


Bir psikolojik araştırma gösteriyor ki, birbirlerine aşık olduğunu belirten çiftler, birbirlerinin gözlerine en az 3 dakika bakınca, kalp atışları senkronize oluyor. Bence doğru olabilir ya sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Bir ömür bakın sevdiğinizin gözlerine inşallah...
Birbirini seven iki kişi birbirlerinin gözlerinin içine baktığında, kalp atışları senkronize oluyormuş. Ne dersiniz doğru mu?
Cevapla