Erkek ve bayan 6 dakika 45 saniye göz göze kalınca kalpleri hızla çarpmaya başlar ve aşk doğar. Sizce de doğru mu :)
Doğrudur.
Yanlıştır.
Ne bileyim ben Google muyum:)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
O zaman ben garantiye alip 10 dakika goz goze kalayim en yakisikli birini bulup
Aynen oyle illa yakisikli olmali
Ben o zaman gay bir erkeğe baksam aşık mı, olacağım?
O da erkek ama erkeklere ilgi duyuyor.
Senin felsefen onun felsefesi şunun felsefesi bunun felsefesi karışık
dogrudur
Cevap
3Cevap
Hiç denemediğim için bilmiyorum
Hiç sanmıyorum çok saçma 😄
Olabilir ama o aşık oldukları için değil başka birşeydendir😄
Haha😂 öyle olsa çok komik olur 😄
Onun 6 dakkika bakışmakla alakası yok😄 zaten o 2 kişi önceden birbirinden hoşlanmışdır yoksa o kadar uzun süre bakışmazlar zaten.😄
Hiç birşeycik olmaz bence😁 öyle 6 dakikada aşık olmam ben 😄
Onuda hiç sanmıyorum yinede çok saçma geliyor ama neyse 😊
6 Dakikamı Adı geçtiği an kalbim atıyor
Denemem lazım
A dedim^^
Ne bileyim ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar