İki insan birbirini gerçekten severse; araya ne kadar zaman girerse girsin, kimlerle neler yaşarsalar yaşasınlar, elbet bir gün?

yeniden karşılaşırlar. Ya birbirlerini affederler, çok sevdiklerinden; ya da asla affedemezler, yine çok sevdiklerinden"

Siz ne dusunuyorsunuz?

Fikrimce hiç birşey eskisi gibisi olamaz. İki insan birbirini gerçekten severse araya zaman ve kişi sokmazlar. Her şey bu kadar net.
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce?
İki insan birbirini gerçekten severse; araya ne kadar zaman girerse girsin, kimlerle neler yaşarsalar yaşasınlar, elbet bir gün?
Cevapla