Sevdiğinize son bir cümle söyleme fırsatınız olsaydı, o cümle ne olurdu?

“Kendine iyi bak” bir "veda" değil "elveda" cümlesidir çoğu zaman. O üç kelimeden çok daha fazlasını gizler içinde... "Kendine iyi bak. Çünkü bundan sonra ben yanında olmayacağım. Olamayacağım. İstesem de istemesem de. Sevdim bir zamanlar seni, hala seviyorum ve benden sonra da mutlu olmanı istiyorum. Olur da bir gün dönersem seni iyi bulmak istiyorum.“
Sevdiğinize son bir cümle söyleme fırsatınız olsaydı,o cümle ne olurdu?
Güncellemeler
+1 yıl
Yok mu güzel şeyler
Sevdiğinize son bir cümle söyleme fırsatınız olsaydı, o cümle ne olurdu?
Cevapla