Sevgiliniz ağlarken sümüğü baloncuk gibi çıkarsa ne yapardınız?



Aşağılık muamelesi yaparım.
Sümüğüyle ve burnundan çıkan balonla dalga geçerim. Bunu herkese söylerim. Gelip gidip ne iğrenç bir kızsın derim. Bunu arkadaşlarına abartarak anlatırım.
Hahahaha, şaka şaka daha büyüğünü çıkarırım.
hicbir kizi bu şekilde aglatacak posizyona sokmam. Bu halede dusurmem. Cok kotu birsey ya bu sekilde aglatacak kadar bir insan uzulmemeli
gülerim ve bu anı ölümsezliştirerek fotosunu çekerim
Cevap
24Cevap
Gece vakti güldürdün:D böyle soruları nerden bulursunuz bilemiyorum.
Kitaptaki kız ağlarken aklıma o geldi
Ne kitabı okuyorsun. İsmi?
Bulamazsın kitap değil hikaye wattpaddan
Kitap diyince. Peki.
silerim valla sevgilim o benim başkaları görüp ığğy uğğy demeden silerim hemen.
Aynısını bende yapıyorum derdim utanma hisiyatini bir nebze olsun düşürdüm
Sevdigim kizla salya sumuk opusurduk. Hatta birbirimizin akan Yașlarini kollarimiza silerdik
Burnunu silerim alnından öperim ne olmuş insan değilmi o
baloncugu patlatir, srvgilimi boşar , mahalle bakkalini bicaklarim.
vay be eski sevgilim burnumu bile silerdi nasıl iğrenmiyor diye düşünürdüm :/
Öğğğh iğrençleşme kızım ya
Kendi tipinize bakın amca insanlık hali olabilir bu ama sizin kalbiniz iğrenç ben bişey diyor muyum?
Gülerdim sonra peçete uzatirdim 😂
Yaman Mira'yı yine de sevdi...
Görmemiş gibi yaparım sevdiğim insanı bozamam
Hup diye icine icine cek beni 😂😂
Burnunu silerim. bu kadar basit değil mi?
Silerim yani ne var ki? Hepimiz çok mu mükemmeliz?
Kolumu uzatirim silsin diye :)))
Gülerim, snap çekerim
Bence aglarken ikimizde gulmeye baslariz
peçete alır silerim..
Ağlamıştı bir kez Gözyaşından öpmüştüm 😓
elimle sümkürte sümkürte silerim sümüklü burnunu.
Hemen nasıl başardığını sorarım 😂😂
iğrenç iğrenç sorular sormayın ya
Mendile sumkurtururum
Basarım kahkahayı
yaa kıyamam ki elimle silerim hiç igrenmem ki ben
terkederim 😂
Gülüp silerim😂
Silerdim tabi
Patlatirim herhalde
gulerdimmmm
Olabilir normal.
Patlatırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar