Arkadaşlar merhaba ben maalesef bir kızın kalbini çok kırdım ve bir türlü affettiremedim kendimi bu kız daha önce bana süreklı ilgi duyuyordu numarası filan kendisi verdi ancak ben ona karşi bir şey nhissetmiyorumdum o gittikten sonra anlam kazandı herşey geri döndürmek için cok caba harcadım ama bir türlü yok diyor aramızda bir tartışma gecti bende ona sert konustum onsan sonra bir türlü düzelmedi WhatsApp ta engelliyim facebook tan arkadaşlık istegi almayı kapattı ancak engellemedi instagramdan ekledigimde önce iyiki geldin yuzumü güldürdün filan diyor ancak sonra geri cayıyor ben insta dan bir 10 fotografını begendim sinirlendi hayattımda biri war beni bırak diyor ailem görürse açıklama yapamam dedi bende özür diledim ne yapmalıyım gönlünü nasıl alayım hayatında biri yok bana karşı hâlâ bişeyler hissediyor biliyorum..
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen yardımcı olun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar