Sevgilim gözümün önünde dayak yedi ve çok soğudum, utanıyorum kendimden geçer mi?

4 yıllık ilişkimiz var baya âşıktım. Ama dünden beridir utanarak yazıyorum ki tiksiniyor gibiyim ondan. Yani pek görmek istemiyorum. Aslında boyu uzun değil 1.66 öyle kaslı uzun boylu erkek takıntım hiç yok. Boyunu da hiç takmadım. Ama öyle 1.80 çocuktan dayak yediğine şahit olunca bir tuhaf oldum.. hani birden fazla kişi dövse umrumda olmaz zaten yetemez, ama teke tek de bir yumrukta yere serildi. Ya çok otoriter ve soğuk biridir dayak yemesi bu yüzden mı tuhaf geldi Bilmiyorum ama böyle düşündüğüm için kendimden çok utanıyorum düzelir miyim..
Güncellemeler
+1 yıl
Beni niye suçluyorsunuz ki. Kendinden çok uzun adama hesap sormaya gidip dayak yemesi soğuttu. Adam gelip bulaşsa dayak yese birşey düşünmezdim. Ama bulaşmaya gidip de yemesi ne bileyim empati kurun az
Sevgilim gözümün önünde dayak yedi ve çok soğudum, utanıyorum kendimden geçer mi?
Cevapla