bak bir olayımı anlatayım benim sevdiğim vardı kavga ettik bana dediki git dışarı çık gez toz aşık ol dedi ağzına geleni saydı sonra beni wptn engelledi bende inadına hayatımda biri var gibi yaptım beni sosyal ağlardan takip etmiyor , ama bana gönder me yapmış staklamış demişki Dışarıya çık diye taş attım ama yalnış pencereye yazmış benim onu kıskandırdımı o çocugu göörmüş
Direk beğendiğimi dile getiririm. O saatten sonra saklamanın bir anlamı yok bence. Hatta stalkladığıma göre ona karşı hislerimi açıkça dile getiremiyorum demekti bu. O yüzden bu yakalanma olayı da benim lehime olmuş olur..
Eski sevgilimle barıştıktan sonra konuşurken stalkladığımı ağzımdan kaçırdım. Ndjdjd hoşlandığım çocuk hadi faceten ekle deyince (son bakılan kişi o) görmesin diye şekilden şekile girdim. Aynısı instagram için de oldu bir gün elimde telefonla stalklarken de yakalanıcam ama daha olmadı
Stalkladin ne oluyor ya 😂 Turkce mi bilmiyorsun ya da turkcesini kullanmak istemiyor musun? Ingilizce kullanarak kaliteni mi yansitiyorsun. Ne bu yabancilasma sevdasi. #TurkceDusunTurkceOkuTurkceYaz
ıı şey... ya göz ucuyla bakayım dedim hahah ne stalklaması canım :) ... ... ... ( derin sessizlik ) Seni seviyorum kıskanıyorum tanımak istiyorum napayım yahu Allah Allah stalkladım işte ne var...
ben direkt söylüyorum seni takipteyim bir şey deme diye. ilgim var gidene kadar böyle devam edeceğim diyorum adam şok bakışları anlamsızlaşıyor yüzünde saçma bir gülümseme beliriyor. o yüzden pek yakalanmam :D işimi gizli yapamıyorum ben
Stalklamanın nolduğunu şimdi öğrendim :) Sanırım feys hariç hiç bir sosyam medya hesabım olmadığı için öğrenememişim.. Sorunun cevabıda belli sanırım.. Hiç yapmadım o dediğinizden. ;)
Birisini stalklarken kötü yakalandım, bide üzerine saçma bişeyler uydurdum keşke hiç uydurma işlerine girmeseydim diyorum... beni merak ettiğim tam tersi stalklarken yakalayanın hissettiği haz? Sizce yakalayan ne hisseder, saçma açıklamaya vs vs.. Offfff
mna godumun yerinde biz eskiden garı gız keserdik.. noldu da bu mna goduğumun "kesme" mevzusu stalka dönüştü bir bok anlamadım.. stalk ne ln... sünnetsiz gavurmuyuz biz mna goyım. Sonradan görme sünepeler sürüsü..
Bak kardeş yakışıklı adamsın daha fazla stalklicak bişeyin varsa ben bulmadan sen anlat derim anlatırsa senindir anlatmassa zaten hiç senin olmamıştır 😂😂
En İyi Cevaplar