3 yıllık sevgilim beni aldatıyor. Mesajlarını yakaladım. Şoktayım hala. Allah'ını seven bir şey söylesin?

Kocaeliliyim, kız arkadaşım Tokatlı fakat doğma büyüme Ankaralı. İstanbul'da okuyoruz.1 yaş küçük benden, derste tanıştık. maddi durumlarımız çok iyi değil. annesi ve ablasıyla tanıştım. babam sizlere ömür o da annem abim ve yengemle tanıştı. hem onun ailesi hem benim ailem çok yakıştırdılar bizi. daha uyguna denk gelsin diye beraber eve çıkalım dedik. beraber yemek yeriz geçinmeye çalışırız üç beş kenara atalım dedik. son iki yıldır stüdyo dairede kalıyoruz. hergün beraber okula gider, beraber döner beraber uyur beraber kalkardık. cumartesi günü bir tartışma yaşadık. gereksiz idi fakat çok uzattık. sinirlendim dışarı çıktım.3-4 saat sonra eve geldim. kız arkadaşım duştaydı. hayatımda asla yapmayacağım bir şeyi yaptım. telefonuna baktım. facebook açıktı. bir çocukla tanışmış internetten. kız arkadaşım buluşmak istemiş çocuk telefon numarasını vermiş muhabbet bitmiş. başka bir çocukla ise keşke sevgilimin yerinde sen olsaydın beni çok etkiliyorsun herşeyinle yazmış. arkadaşlar koroner arter kalp rahatsızlığım var. sağlık durumumdan dolayı mesajların hepsine bakamadım.öylece koltuğa yığılı verdim.3-4 dakika hareket edemedim. kızamadım şoka girmiştim. ağlayamıyordum bile. kız arkadaşım duştan çıkarken ben de evden dışarı çıktım. yürüyordum ama boş yürüyordum. yirmi dakika sonra ağlamaya başladım o kadar uzun süre tepkisiz kaldım. arkadaşımın yurduna gittim. neyin var dedi arkadaş, bişey diyemedim. söyliyemedim. yediremedim kendime. eve gittim gözleri dolu bir şekilde. duştan çıktıktan sonra dışarı çıkmış. cumartesi gününden ne eve geliyor ne mesajlaşıyoruz. arkadaşlar annem emekli maaşını yollar bana. kendi istekleriden önce onun isteklerini yapmaya çalışırdım. isteklerinin bir kısmını gücüm yetmedi için yapamadım. yarım ekmek varsa evde ben aç halimle bile her zaman tokum dedim yiyebilsin diye. annem aradı bugün gelinim nasıl dedi sesim gitti telefonu kapattım.
Güncellemeler
+1 yıl
kaç zamandır aynı yastığa baş koyup, aynı tastan çorba içip, aynı bardaktan su içtik. Ondan böyle bir şey hayatta beklemezdim. telefonunu ilk defa karıştırdım. karıştırmaz olaydım. keşke kör olsaydım da görmeyeseydim. ondan böyle bir şey hiç beklemezdim. asla güven problemim yoktu. o da aynı şekilde. Ulan be yapılır mı bu bana. hayallerimiz vardı. kpss'ye girecektik. hedefimiz devletti. ayrılmayacaktık hiç
Güncellemeler
+1 yıl
En kötüsü de ne biliyor musunuz arkadaşlar. duş alıp çocukla buluşmaya gitmiş. ondan sonra kız arkadaşlarında da kalmamış hiç. konuşuyormuş ama arkadaşımdayım diyormuş. Gel de şimdi için rahat olsun. Geceleri uyuyamıyorum. Aklıma hep kötü şeyler geliyor. İnanmak istemiyorum. Rüya gibi ya
3 yıllık sevgilim beni aldatıyor. Mesajlarını yakaladım. Şoktayım hala. Allah'ını seven bir şey söylesin?
Cevapla