Gay olmak, en sevdiğin erkek arkadaşına aşık olmak ve kimseye bir şey söyleyememek. Ne yapmam gerekiyor? Yardım eder misiniz?

Ben erkeğim ve ne yazık ki gayim. Bunu belli etmemeye çalışıyorum. Ve galiba bazen pot kırıyorum ama anlayan olmuyor. Öyle gayler gibi kızlarla takılan bir şey sanmayın beni erkek ortamındayım ve benim gay olduğumu bilmiyorlar. Aslında bazen onlar futbolla ilgili bir şey konuşunca kendimi dışlanmış gibi hissedip ortamdan uzaklaşsam da bağlarımız sıkı. İçlerinde bir erkeğe bu dönemin başlarından beri ilgi duymaya başladım. Çok değil ama yakışıklı, sempatik ve çok tatlı, doğal duruşu ve cool'luğunu çok beğeniyorum :). O nerede ise orada bulunmak istiyorum (kendime engel olmaya çalışsam da dibinden ayrılamıyorum), bir kızla konuştuğu zaman veya bir kızı kestiği zaman kötü davranıyorum ona istemeden de olsa. Bazen bulaşıyorum, sinir ediyorum benimle ilgilenmesini istediğimden. Ders notlarımı sadece ona veriyorum. Ders sırasında hocalar bir şey dediğinde veya herhangi bir yerde arkadaşlar ona bir şey yaptığı zaman ne bilim laf sokmaya çalıştıklarında hemen sevdiğim çocuğu koruyorum, ona bulaşanlara anladıkları dilde konuşup rezil ediyorum. Ama son zamanlarda benden uzak duruyor, anlamıyorum. Aralarda yanına oturuyorum biraz oturup kalkıyor. Yanına gidiyorum biraz durup başka bir yere gidiyor. Ama bakıyorum aniden kolunu omzuma atıp seviyorum kanka seni diyor. Anlam veremiyorum. Uzak mı durmamı istiyor? Bazen galiba gay olduğumu biliyor diyorum ya da bilmiyor. Arafta kaldım. Kendi iyiliğim için ondan uzak durmaya çalışıyorum ama olmuyor. Eğer küsersem uzak dururum diyorum olmuyor. O bana bir şey yapsa bile ben gidip özür diliyorum. Gay olduğumu ailem dahil kimse bilmiyor. Her gece Allah'a dua ediyorum ne olur düzeleyim diye. Kimseye anlatamıyorum bu derdimi. Eğer bu derdimi anlatırsam her ortamdan dışlanıcam, ötekileştirilicem insanlar farklı bir gözle bakıcak bana. En sonunda burası aklıma geldi. Lütfen bana akıl verin.
Gay olmak, en sevdiğin erkek arkadaşına aşık olmak ve kimseye bir şey söyleyememek. Ne yapmam gerekiyor? Yardım eder misiniz?
Cevapla