Kiskanmanin tanimi: erkek ya da bayan, aklı başında her insan kıskanır bu durum çok normaldir. Kiskanmak duygusal bir durumdur. Kontrol edilemez!!! Dozlariyla alakalı bilimsel tani ise, insan sevdiğini kiskanir. (normal) kişi sevdiğini çok kiskaniyorsa (çok seviyor) anlamına gelir. Ama kişi sevdiğini çok aşırı kiskaniyorsa durum çok kötü ( güven can çekişiyor ) ilişki çıkmaza girmeye başlamış demektir... Sorunuzun cevabı evet kiskanilir ama dozunda... Böyle bir durum söz konusu deyilse olumsuzluk söz konusudur.
Biraz ama ben de aynı şekilde bir hayranlık taşıyabilirim. Bunun ona olan sevgimi azaltmadığını bildiğim için onun sevgisini de bununla ölçmem ve rahatsız olmam.
Yalışıklı erkeği beğendiğim gibi güzel kadını da beğenebilirim bu beğeni görselden uzak olarak oyunculuğuna sesine de olabilir bu hayatımda ki kişi için de geçerli neden kıskanayım ki
Kıskanmam saçma geliyor bana misal ben yolda güzel bir kız görsem sevgilim kıza baksa ben bunu abes bulmam kız zaten güzel ee bende bakıyorum o niye bakmasin?
@RienQuell Sanatıyla ilgileniyorsa sorun yok dedim zaten. Ama daha fazlasına göz yumamam yani. Hem severim hem kıskanma diyen varsa da helal olsun. ^^ Bana ters...
Kiskanmam çünkü bende EDİS in HASTASIYIM. Sonucta ulaşılmaz biri, benim kocamda bir sanatçıyı cok beğense de sorun etmem, evlendik diye adami köle etmedim, köle olmak da istemem. Gercek hayatta bana sadık olsun yeter👍😉
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilinizin veya eşinizin sizin cinsiyetinizde olan bir sanatçıya veya mankene hayranlık duymasını kıskanır mısınız?
En İyi Cevaplar