Sevgilimle aynı evde yaşıyoruz ben artık evleri ayırmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim?

Sevgilimle 2yildir aynı evde yaşıyoruz. Üniversite öğrencisiyiz seneye son yılımız ve benim kpssye hazırlanıp girmem gerekiyor. Yani çok önemli bir yıl olacak. Evleri ayırmayı düşünüyoruz fakat bu söylendiği gibi kolay değil. Bunun asıl sebebi de normal sevgililerden çok daha farklı tartışmalarımız olmasi. Her şeye sinirlenip bagirabiliyoruz. Sevgi var ama giderek saygı kalmıyor. Ev ayırma konusu ne zaman açılsa zaten ayrı bir tartışma oluyor. 1+1 evde kaldığımız için kendime ait bir alanım yok. 2 + 1 ler çok pahalı. Ben aparta geçerim o da stüdyoda kalır yine görüşürüz diye düşünüyorum. Ama eskisi gibi olamayız.. ve her şey gelecek yılin sonunda belli olacak. Her şey o zaman ciddiye binecek. Ama bu şartlar altında birbirimizi Yipratiyoruz. Daha önce sevgilisiyle aynı evde kalan böyle bir olay yaşayan gören duyan varsa lutfen yardım etsin çünkü ben artik çok zorlanıyorum. .
Sevgilimle aynı evde yaşıyoruz ben artık evleri ayırmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim?
Cevapla