Sevgilimle kavga ettik ama ben suçluyum ve çok inat biri barışmak istiyorum ne yapmam gerek?

Benim sevgilim yurtdışında yaşıyor ama bende hep gidiyorum oraya ve 1 buçuk senelik bir ilişkimiz var yazın başına kötü bir olay gelmişti o günden beri sinirleri çok bozuk çok kavgalar ettik ama hemen barıştık yine kavga ettik ben ordayken pek kavga etmiyoruz buraya gelince başlıyor herşey tabi ikimizde inatçı ve çok kıskancız ama o çok gururlu ve çok dediğim dedik biri kamerada konuşuyoduk işte nasılsın falan ondan önceki günde ailesiyle kavga etmişti çok sinirliydi kafamı dağıtmak için bugün discoya gitcem dedi sonra gidebilirmiyim dedi benimde inadım tuttu işte ilk gitcem diyosun sonra bana soruyosun falan bana haber vermiyosun daha ilk başından falan dedim inatlaştım bende işte dedi bana dün bizimkilerle kavga ettim şimdi sende benim sinirlerimi bozuyosun falan diye başladı küfür etti bana bunu hep yapıyor alışkanlık olmuş onda huyu böyle bende alıştım artık küfür etmesine falan ama çok inatlaştım o akşam ve onunda çok sinirini bozdum her neyse cevap vermedi bana ama çıkmış o dışarı discoya gitmemiş bana mesaj attı sana tek birşey söylicem discoya gitmicem sadecw oturmaya çıktım diye beni sevdiğini çok iyi biliyorum ve ona çok güveniyorum dün işte 8 martı ben ona sabah mesaj atmıştım ama akşamdan hatalı olduğumu anladım çünkü çok abarttığımı falan böyle bir günde bana nasıl davrancaksın merak ediyorum falan yazdım görüldü yaptı bıraktı mezuniyeti var mayısta gitcem normalde yanına dedim işte mezuniyetine gelmicem başkasını bul falan dedim yanına sinirden engelledim çünkü daha bir sürü şey yazdım cevap vermedi sonra teşekkür ederim herşey için falan yazdım sen beni engelliceksin öyle mi dedi asıl ben seni engelliyorum hayatımdan dedi engelledi beni heryerden akşam telefonla aradım işte kızınca hep yemin ederim senle konuşmicam der alışkanlık olmuş, aradım senle konuşmaya yemin ettiğim için yazmadım dedi yoksa akşama doğru kutlucaktım kadınlar gününü dedi bana yazdıklarından sonra bir daha senle olamam dedi mesuniyetimde yanımda olmayan insanı istemiyorum dedi
Güncellemeler
+1 yıl
İşte dediki başkasını bulcam falan dedi bir daha arama falan dedi istemiyorum seni dedi sizce ne yapmam gerek suçlu olan benim sanırım
Sevgilimle kavga ettik ama ben suçluyum ve çok inat biri barışmak istiyorum ne yapmam gerek?
Cevapla