Bundan 9 ay önce gerçekten öldü. 2 sene çıkmıştık o benim ailemi ben onun ailesini tanıyoduk ve evlenme düşüncemiz vardı olmadı. Cenazesıne, mevlüdüne, annesini ziyaretine herşeyine gittim annesının dediği tek bişey vardı eğer sana öldüğünü söylemeseydim cenazesine katılmasaydın ömrün boyunca affetmezdın beni... tarifi yok bu duygunun nasıl hissettim diye düşünüyorumda anlatamıyorum çok çok değer verdiğin birisini kaybettiğini düşün. Pişmanlıklar, vicdanın sesi, keşkeler bir çok şeyle bir kaç ay uğraşmak zorunda kaldım. Burda yazılan bı çok yorumu okudum eski sevgili sonuçta ölürsa ölsün yazanlar olmuşta ne kadar kötü ayrılırsan ayrıl için acıyo amin ol!
31 Yorumla- +1 yıl
Tabikide insanın içi acır. üzüldüm yaşadıklarına başın sağolsun. Sen doğru olanı yapmışsın vefalıymışsın. ne olursa olsun yaşanmışlıklar anılar var
En İyi Cevaplar
+1 yılSöz konusu ölüm olunca eskisi yenisi farketmiyor. Ortada iyi kötü yaşanmışlıklar var sonuçta. Eğer sırf eski sevgilim olduğu için ölüm haberine üzülmezsem, bu durum onu hiç sevmediğim ve ona değer vermediğim anlamına gelir. Bir zamanlar sevgilim diye boynuna sarıldığım insanın ölümü elbette beni kötü etkiler...
01 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle. çok güzel söyledin
+1 yılBu sorudaki durumu birebir yaşadım. Daha önce ayrıldığım bir kız arkadaşımla askerdeyken, askerliğin vermiş olduğu psikolojiyle yeniden görüşmeye başladık. Terhisime 3 gün kala çarşı iznimde kız arkadaşımın öldüğünü kardeşinden öğrendim. Şimdi geriye dönüp baktığımda bu bir his değildi, resmen yıkıldığımı hissettim. Askerden dönüşümü dört gözle bekliyordu. Ben de onun aynı hataları tekrar yapmayacağından emin gibiydim. Ama hayat bu... Hayat senn planladıkların değil, bizzat yaşadıklarındır. O günden beri hayatımı tek bir felsefeyle özetliyorum. "Dünya bir gündür, o da bu gündür."
30 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Buna yakınını yaşadım. Büyük bir boşluk hissettim önce. Onunla yaşadıklarım, yaşayamadıklarım geldi aklıma. Onunla bir daha birlikte olamayacağımızı konuşmuştuk Kadıköy'de bir cafede. Ona şöyle bir şey söylemiştim; sen demiştim, bilmesen de artık kalbimin tahtına oturdun. Ve orada biz artık çok mutluyuz. Bence biz orada mutluyuz hala.
37 Yorumla- +1 yıl
Üzücü böyle olması ama takdir-i ilahi diyecek bir şeyimiz yok
- +1 yıl
Tutunabileceğin bir tesellin var en azından..
- +1 yıl
Amin. demekten başka diyecek bir şeyim yok. Seni de böyle üzdüm tekrardan hatırlattım böyle bir soru sorarak özür dilerim
- +1 yıl
Sende hoşçakal hayat sana böyle bir acı bir daha yaşatmasın. yorumun için teşekkür ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
+1 yıl10 yıl önce cannes'ten dönüyordum. orada her yıl türkiye standı açılır ben gönüllü çalışıyordum. yaban ellerden uçağa binerken memlekette neler olmuş diye merak edenler için uçağa binmeden körükte gazeteler olur. çok keyifli bir festival yaşamış ayağımız yere basmıyordu ki uçak kalktı hürriyet gazetesini açtım ve birinci sayfa sür manşette eski sevgilimin intihar haberini gördüm. ünlü biri değildi o ama bir akrabası ünlüydü o akrabasının haberi olarak sür manşete çıkmıştı. eski sevgililik sevgililiğin bir katmanı bir seviyesi-zaviyesi değildir. eski sevgili bir tür akrabadır. zamanında çok muhabbetimiz olmuş ama mahalleyi şehri değiştirmişsindir de pek görüşmüyorsundur. eski sevgili yakınındır uzağında kalsada. incinmiş, üzülmüştüm burnum direği sızlıyordu. onun kaybı bir tarafı gazetenin sürmanşete çıkarma hali başka bir sızıydı. bir akşamı onunla geçirdiğimiz güzel günlerin, hatıraların akşamı yapıp vedalaştım. mezarında değil ama hatıralarımda uğurladım onu. şad'ol dedim vedalaştım.
61 Yorumlaİki sene önce kavgayla ayrılmıştım beni istemediğini ve başkasıyla evleneceğini söyledi ve öyle yaptı bir hafta önce ölüm haberini aldım kendimi hala tuhaf hissediyorum ayrılmış olsak da içimde hep belki bir gün bir yerde görürüm diye bir umut vardı artık o umut da gitti yaşadığımız şeyler devamlı gözümün önüne geliyor daha 28 yaşında olduğu için öldüğüne hala inanamıyorum sanki aradan iki sene geçmemiş de şimdi ayrılmışız gibi ama 10.01 daha göremeyecek olmak iletişim kuramamak çok acayip bir duygu hala kendimi toparlayamadım Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun hepimizin gideceği yer orası ama erken ama geç ama bu dünya sınav dünyası onun da benim hayatımdaki Süresi o kadar mış çok üzüldüm ve üzülmeye de devam edeceğim elimde değil
40 Yorumla
+1 yılBeni aldatan bir insanın yüzüne bile bakmam derdim eskiden Sevince her şey o kadar değişiyormuş ki... Belki annesi kadar üzülürüm şu an bile o kadar çok seviyorum ki kahrolurum, hayata küserim
01 Yorumla- +1 yıl
Kötü bir durum sonuçta
+1 yılİnsan olarak eski sevgili olsun ya da tanımadığım başka bir insan olsun tabi ki üzülürdüm sonuçta onlarında bir ailesi var ve onların böyle bir acıyı yaşamasını asla istemem.
11 Yorumla- +1 yıl
En doğrusu bu zaten
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet. Böyle bir haber aldım doğruluğundan endişe etsem de günlerdir içmekten ağlamaktan kendimi alamıyorum inandıramıyorum kendimi o boşluk çok büyük kahretsin yaşanılanlar.. Dayanamıyorum artık korkarım peşinden gideceğim onsuz hayat dar geliyor bana 😢 😢
123 Yorumla- +1 yıl
Yarana tuz bastım böyle bir soru sorarak :(
Cevap sahibi+1 yılHayır. Zaten yaramın tuzu eksik olmuyor her gün biraz daha katmerleşiyor..
- +1 yıl
Yine de özür dilerim
Cevap sahibi+1 yılÖnemi yok benim canım gittikten sonra yaşamamın da bir önemi yok
- +1 yıl
Yeni mi oldu
- +1 yıl
Bu olay
Cevap sahibi+1 yılSayılır. 20 25 gün oldu söylediklerine göre ama hiç inanasım gelmiyor ne yapıp edip doğrulara ulaşıp sevdiğime kavuşacağım
- +1 yıl
Sadece söylenti belki de seni ondan uzak tutuyorlar
Cevap sahibi+1 yılKusura bakma ağrılarımdan cevap veremedim. Evet söylenti de var içinde eminim zaten son bir aydır ailesi görüşmemizi istemiyordu ama şöyle birşey de var ki sağlık problemleri vardı ve durumu pek de iyi değildi. Yani anlayacağın gerçek olma ihtimali de var of bilmiyorum kendimi keseceğim artık delirme evrelerindeyim
- +1 yıl
Ne kusuru geçmiş olsun. hayırlısı olsun seviyorsan izine düş ama kahretme kendini hayat devam ediyor
Cevap sahibi+1 yılEtmiyor kahretsin etmiyor. Peşindeyim zaten ama ne var ki bulamıyorum delireceğim az kaldı. Böylee adliyeden nüfus müdürlüğünden felan birilerini bulsam işim biraz kolaylaşacakta lanet gelsin onu da bulamıyorum
- +1 yıl
Direk eve git kafaya bu kadar taktıysan mezarına git madem öyle
- +1 yıl
Ortada mezar yoksa yaşıyor en azından öyle düşün
Cevap sahibi+1 yılAh be kardeşim keşke kolay olsa dediğin gibi. Farklı şehirlerdeyiz üstüne kayın babam öldü dedi yalnızca artık cevapta vermiyorlar mezar vs nerede bilmiyorum. Dahası sahte bir mezar yaptırmak günümüzde güç olmasa gerek.
Cevap sahibi+1 yıl@Mert3487 nasıl olacak o
Cevap sahibi+1 yıl@Mert3487 İstiyorum istiyorum ki soruyorum
Cevap sahibi+1 yılHadii daha ne duruyorsun konuşsana lütfen madem yardımcı olabileceksin susmak neye yarar
Cevap sahibi+1 yıl@Mert3487 bunları buradan söyleyemem mesajdan devam edelim
Cevap sahibi+1 yıl@Mert3487 mesaj kutun kapalı ya onu aç ya da bana mesaj gönder
+1 yılÇok üzülürdüm. Sevmek emek isteyen bir duygudur. Sevmek, bağlılık doğurur. Bağlandığım kişinin ( ilişkim son erse dahi) ölüm haberi gelse çok üzülürüm.
10 Yorumla
+1 yılŞu hayattan en değer verdiklerim Annem ablam onlar olurseyıkılırım bu kişiler dışında aşırı uzuleceğimi zannetmiyorum Allah rahmet eylesin der geçerim.
01 Yorumla- +1 yıl
Anne baba ile kıyaslamanamaz tabi
Gizli Üye(30-35)+1 yıl2 sene önce çok büyük kavga etmiştik sevgilimle ve ayrılmıştık ayrılırken seni tanıdığıma lanet olsun ölsen şuracıkta asla senin için kılımı kıpırtmam dedim 3 hafta sonra abisiyle trafik kazası geçirdi abisi yaşıyor şu an keşke dedim keşke böyle birşey olmasaydı keşke o lafları etmeseydim,
şu an bir sevgilim var seviyorum da fakat haftada 2 kezde mezarına giderim çünkü pişmanım04 Yorumla- +1 yıl
Çok kötü bir durum ya ağır konuşmuşsun. Allah kimseye yaşatmasın böyle bir durum zor
Cevap sahibi+1 yılevet çok pişman oldum hala daha da pişmanım keşke diyorum hala keşke öyle konuşmasaydım diyorum
- +1 yıl
Olmuşla ölmüşe çare yok üzme kendini artık
Cevap sahibi+1 yılkesinlikle öyle ama ne yapıyım koyuyor insana işte
+1 yılAllah rahmet eylesin mekanı cennet olsun hakkım her dirhemine değin helal olsun diyeceğimde var.. Noldu hani olmeyecek gibi yaşıyordun Diyecegimde.. Haram zıkkım olsun!
00 Yorumla
+1 yılÜzülürdüm ne de olsa eski ve sevgili.
Bir sürü anı gelir insanın gözünün önüne , mümkünse cenazesine gitmek isterim.01 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle onca yaşanmışlıklar anılar var
Uzulurdum bende, neticede o da bir insandi. Hayatima girmis bir zamanimizi birbirimizle gecirmis insaniz yani. Ancak cani insanlar duygusuz olurlar.
03 Yorumla- +1 yıl
Canı cehenneme diyor çoğu ne bilim ben diyemiyorum öyle
- +1 yıl
Haklısın
Hayatimda olmayan ve hicbir duygusal bag hissetmedigim biri oldugu icin fazla üzülmem. Tanimadigim bir insan icin ne kadar üzülürsem onun icin de o kadari olur..
05 Yorumla- +1 yıl
Bunu başarman uzun zaman aldı mı
- +1 yıl
Ben yapamamıyorum
- +1 yıl
İnşallah
ölüm bu parayla degil sirayla :) sirasi gelen gidiyo merhuma allahtan merhamet kederli ailesine sabirlar dilerim
kim ölmüş01 Yorumla- +1 yıl
Amin :(
Aşk İlişkileri konusunda 997 cevap paylaştı. Eski de olsa hayatıma girdi ise belli bir zaman diliminde benimle ise değeri vardır... Sonucu nasıl olmuş olursa olsun hayatımda değil ise de o değerinden dolayı üzülmemi hakeder... Bu benim ona olan hala sevgimden değilse de insanlığımdandır...
11 Yorumla- +1 yıl
Evet haklısın
6 yıl önce evleneceğim kadını kaybettim. 3 yıl kendime gelemedim. Allah kimseye yaşatmasın.
15 Yorumla- +1 yıl
Amin çok üzücü bir durum
+1 yılÇok üzücü bir durum eski sevgili ama ayni zamanda eski yakın bir dost. Yikilirdim kendimi 3 5 gün toparlayamazdim. Cenazesine de kesinlikle giderdim
00 Yorumlaİçim cikana kadar aglardim kendime bile zarar verebilirim. Ağlamak geri getirmez belki ama çok aglardim
00 Yorumlageecekten cok uzulurum artik sevmiyo olsam bile bir zamanlar bir yakinligimiz vardi cunku
02 Yorumla- +1 yıl
Aynen bende öyle düşünüyorum üzücü
+1 yılHiç eğer sevmiyorsam hiç, seviyorsamda belki kendimi öldürürm
01 Yorumla- +1 yıl
Aman yapma allah korusun
+1 yılBeddua etmiyorum sana sela, n okunsun dedim ah nerde o günler
02 Yorumla- +1 yıl
Canını çok yakmış
- +1 yıl
Hemde çok..
Allah rahmet eylesin demekten başka bir tepkim olmaz
06 Yorumla- +1 yıl
Birlikte geçen zaman var sonuçta üzülmez misin
- +1 yıl
:( :(
- +1 yıl
Yok aslında tam tersini düşündüm. ben Ölsem o ne hisseder diye
Aşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı. Allah rahmet eylesin yapacak bir şey yok derim başka ne olurdu.
03 Yorumla- +1 yıl
İnsan hüzünlenir abi
- +1 yıl
İçinde yaşar
+1 yılailesi için üzülürüm. onun dışında bişey hissetmem. varlığının bana ne faydası var ki
11 Yorumla- +1 yıl
Evet çok objektif
çok üzülürüm herhalde ama kimse ölmesin ya yazık hepsinin anası babası var
01 Yorumla- +1 yıl
Bencede
- Aşk İlişkileri konusunda 758 cevap paylaştı.
+1 yıluzulurum tabi sonucta beraber vakıt gecirdiğim bir insan
00 Yorumla Üzülürüm, genç yaşta vefat ettiği için, ailesi için.
00 Yorumla
+1 yılzaten ölmüstü nasilsa hepimiz olucez derim bir fatiha yollarim yeterli.
00 YorumlaSevgilim olmadı ama şu sıralar ölüm kelimesi hic iyi gelmiyor.
00 YorumlaAllah rahmet eyselin der geçerim... duyduğumuz selalara nasıl hissediyorsam öyle.
011 Yorumla- +1 yıl
Çok sıradan bu. sonuçta bir vakit var onunla geçirdiğin
- +1 yıl
Beni anlattın. Haklısın
- +1 yıl
Ben duygusal bir insanım üzülürdüm aklımdan çıkmazdı günlerce aglardım ama geçerdi sonuçta hayat bizim için devam ediyor
- +1 yıl
O duyguyu yaşamadım o yüzden burada büyük sözler söylemek istemem. mesela şu an bir sevgilisi var bana sadık kalmaya yeminler eden kişinin ama ölse yinede söylediğim şeyleri yaşardım
- +1 yıl
Değer. onunla o kadar güzel günler geçirdik öldükten sonra vefasızlık yapamam
- +1 yıl
Benim için çok zordu tarif edemem. çokta kötü zamanlar geçirdim onun yüzünden ama bu vefasız olmama engel değil
+1 yılEskide olsa yasanmislik mutlu gunlerimiz vardi Tabiki uuzlurum
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle yaşanmışlıklar insanın boğazında düğüm gibi oturur
- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
+1 yılÖlmez o ona bir şey olmaz ölücekse biri eğer o ben olmalıyım
03 Yorumla- +1 yıl
Kötüye bir sey olmaz diyosun
- +1 yıl
Olmaz olduğunu hiç görmedim olan hep bana oldu
- +1 yıl
Ama sende ölmemişsin hayattasın :)
+1 yılhayatıma giren her insan hayatımda kalamasa da değerlidir..
üzülürdüm gerçekten..01 Yorumla- +1 yıl
Aynen
+1 yılAğlardım günlerce cenazesine gider ailesine baş sağlığı dilerdim
04 Yorumla- +1 yıl
Günlerce. iyi vefalı çıktın burada çoğu üzülmem diyor
- +1 yıl
Ölüm yani düşmanım ölse bile üzülürüm ben
- +1 yıl
Böyle vicdana sahip insan az
- +1 yıl
😊😆😇
Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı. Allah rahmet eylesin derim, iki hüzünlenirim daha sonra yaşantıma devam ederim.
05 Yorumla- +1 yıl
Hayat devam ediyor
- +1 yıl
Haklısın
- +1 yıl
Sizde iyi akşamlar
6 ayaldatan eski sevgilim öldü aldatmanın ötesindeki yüzdüzlükleri manipüle abüsleriyle kaldı, aşırı karmaşık duygular yaşadım, şimdi boynuzlandığımı ve yüzsüzlük seviyesini daha fazla öğrenince gebersin kafasındayım
00 YorumlaÖlmesin çok üzülürüm. onun yaşamasını isterim uzun uzun yıllar ve de mutlu...
00 YorumlaAllah rahmet etsin derim dunyada hergun 6bin kisi ölüyor oda onlarda biri olur benim icin
00 Yorumla
+1 yılEğer kötü bir ilişki yasamadiysam cenazesine de katılırım elbette üzüntü duyarım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖlmesine üzülürmuydüm belki ama sürünmesini görmek daha iyi olurdu
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılsevgim bitmisse allah rahmet eylesin derim sadece ama diğer türlü toparlayamazdım sanırım
00 YorumlaNasıl ayrıldığımıza bağlı, kimse kusura bakmasın bende insanım bana acı çektirmişse arkasından üzülemem
01 Yorumla- +1 yıl
Sende haklısın tabi
+1 yılkötü biriydi. allaha inanmıyodu. eger öteki dünya varsa allah teker teker her seyin hesabını sorsun derim. allah rahmet eylesin.
01 Yorumla- +1 yıl
Herkesin içini Allah bilir
+1 yılkim olursa olsun ölümü kimseye yakıştıramam içim acır
00 Yorumlaeski sevgilim değil her canlıya üzülürüm tabikide.
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle
+1 yılİyi olmuş, kıymetimi bilmemişti zaten derim :D
04 Yorumla- +1 yıl
Öyle deme ya
- +1 yıl
Derim ya derim canı cehenneme gider umarım :D
- +1 yıl
Öldüğünü duysan üzülürsün sevdiysen tabi
- +1 yıl
Sevdim hemde taparcasına ama hak etmediğini anladığımdan beri farklı düşünüyorum
Umarım en kısa zamanda ölür :D
+1 yılÜzülürüm, duygusuz biri değilim.
01 Yorumla- +1 yıl
Duygusuz olmak daha iyi belki de
Keske ölse cok sükür bir bela eksilfi derim:)
02 Yorumla- +1 yıl
O kadar yani
Ağlardım heralde her insan için üzülürüm.
01 Yorumla- +1 yıl
İnsan olarak evet
+1 yılAyrilirken öldüm zaten ikinciye ölürüm
05 Yorumla- +1 yıl
Hala aklın ondaysa ölür insan
- +1 yıl
Başka biride olsa o kişi sevildi sevildi
- +1 yıl
Kötü :(
- +1 yıl
Hatalar bedelsiz kalmaz.
- +1 yıl
Evet haklısın
Hmm olabilir öyle şeyler derim
01 Yorumla- +1 yıl
Ölüm yaw öyle şey dediğin
+1 yılNe olursa olsun ağlarım belki de
02 Yorumla- +1 yıl
İnsan hüzünlenir
- +1 yıl
tabikide
+1 yılüzülürüm sonucta bir zamanla r bisey hissetmistim
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen
benim için öldü zaten
04 Yorumla- +1 yıl
Biyolojik anlamda da ölse
- +1 yıl
Haketmiş o zaman
+1 yılAğlarım. Sevgilim olmasa bile ağlarım
02 Yorumla- +1 yıl
Benim gibi duygusalsın demekki
- +1 yıl
Evet
+1 yılHangisinin olduğuma bağlı :D
00 Yorumla
+1 yılAllahın emriydi ölmüş vahh vahh😏😏😏
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hiç bişi hissetmem hissetmiyorum da zaten 😏🤔
04 Yorumla- +1 yıl
Sonuçta beraber vakit geçirmişsin hüzünlenmez misin
- +1 yıl
Çok ağır ama sen bilirsin
Bir fatiha okurdum insanlık ölmedi.
01 Yorumla- +1 yıl
En iyisi
+1 yıleski sevgilim olmadigi icin bilmiyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Sevgi eskimez zaten. en iyisi seninkisi keşke benimde olmasaydı
+1 yılOha 😔 cok kotu olurum
01 Yorumla- +1 yıl
Üzücü
- Devamını Gör (50)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar