• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Eski sevgilinizin öldüğünü duysanız ne hissedersiniz?

Elma_çekirdeğim
Elma_çekirdeğim Takip Et
Guru Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
02
Yapay Zekaya Sor
Eski sevgilinizin öldüğünü duysanız ne hissedersiniz ?


Eski sevgilinizin öldüğünü duysanız ne hissedersiniz?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Eski Sevgili Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Deemet
    Deemet Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    Bundan 9 ay önce gerçekten öldü. 2 sene çıkmıştık o benim ailemi ben onun ailesini tanıyoduk ve evlenme düşüncemiz vardı olmadı. Cenazesıne, mevlüdüne, annesini ziyaretine herşeyine gittim annesının dediği tek bişey vardı eğer sana öldüğünü söylemeseydim cenazesine katılmasaydın ömrün boyunca affetmezdın beni... tarifi yok bu duygunun nasıl hissettim diye düşünüyorumda anlatamıyorum çok çok değer verdiğin birisini kaybettiğini düşün. Pişmanlıklar, vicdanın sesi, keşkeler bir çok şeyle bir kaç ay uğraşmak zorunda kaldım. Burda yazılan bı çok yorumu okudum eski sevgili sonuçta ölürsa ölsün yazanlar olmuşta ne kadar kötü ayrılırsan ayrıl için acıyo amin ol!

    3
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Tabikide insanın içi acır. üzüldüm yaşadıklarına başın sağolsun. Sen doğru olanı yapmışsın vefalıymışsın. ne olursa olsun yaşanmışlıklar anılar var

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • BirTutamAşkk
    BirTutamAşkk Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Söz konusu ölüm olunca eskisi yenisi farketmiyor. Ortada iyi kötü yaşanmışlıklar var sonuçta. Eğer sırf eski sevgilim olduğu için ölüm haberine üzülmezsem, bu durum onu hiç sevmediğim ve ona değer vermediğim anlamına gelir. Bir zamanlar sevgilim diye boynuna sarıldığım insanın ölümü elbette beni kötü etkiler...

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Kesinlikle. çok güzel söyledin

      Yorumla
  • TearsOfDewiL
    TearsOfDewiL Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 45%
    +1 yıl

    Bu sorudaki durumu birebir yaşadım. Daha önce ayrıldığım bir kız arkadaşımla askerdeyken, askerliğin vermiş olduğu psikolojiyle yeniden görüşmeye başladık. Terhisime 3 gün kala çarşı iznimde kız arkadaşımın öldüğünü kardeşinden öğrendim. Şimdi geriye dönüp baktığımda bu bir his değildi, resmen yıkıldığımı hissettim. Askerden dönüşümü dört gözle bekliyordu. Ben de onun aynı hataları tekrar yapmayacağından emin gibiydim. Ama hayat bu... Hayat senn planladıkların değil, bizzat yaşadıklarındır. O günden beri hayatımı tek bir felsefeyle özetliyorum. "Dünya bir gündür, o da bu gündür."

    3
    0 Yorumla
  • ENÜZGÜN
    ENÜZGÜN Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 41%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Buna yakınını yaşadım. Büyük bir boşluk hissettim önce. Onunla yaşadıklarım, yaşayamadıklarım geldi aklıma. Onunla bir daha birlikte olamayacağımızı konuşmuştuk Kadıköy'de bir cafede. Ona şöyle bir şey söylemiştim; sen demiştim, bilmesen de artık kalbimin tahtına oturdun. Ve orada biz artık çok mutluyuz. Bence biz orada mutluyuz hala.

    3
    7 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Üzücü böyle olması ama takdir-i ilahi diyecek bir şeyimiz yok

      Yorumla
    • ENÜZGÜN
      ENÜZGÜN
      +1 yıl

      evet maalesef. tek tesellim onunla güzel ayrıldığımız. bu beni avutuyor.

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Tutunabileceğin bir tesellin var en azından..

      Yorumla
    • ENÜZGÜN
      ENÜZGÜN
      +1 yıl

      biliyor musun vefat ettiğinde kardeşi arkadaşları arasında ilk seni arıyorum demişti.:(( onu kırmadığımı, mutlu ettiğimi o zaman anlamıştım. bu dünyada bana verilecek en güzel hediyeydi o. allah rahmet eylesin.

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Amin. demekten başka diyecek bir şeyim yok. Seni de böyle üzdüm tekrardan hatırlattım böyle bir soru sorarak özür dilerim

      Yorumla
    • ENÜZGÜN
      ENÜZGÜN
      +1 yıl

      özür dileme lütfen. ölüm herkesin başına gelecek bişii. yaşadığım bana hayattayken kimseyi kırmamak, geride kalanlarca güzel hatırlanmak olduğunu gösterdi ki. biliyorsun biz onunla başka bir yerde hala çok mutluyuz:) sorun çok güzel. tebrik. hoşçakal.

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Sende hoşçakal hayat sana böyle bir acı bir daha yaşatmasın. yorumun için teşekkür ederim

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

61

Cevap

49

Cevap

  • RizaSonmez
    RizaSonmez Takip Et
    Xper 6 Yaş: 57
    +1 yıl

    10 yıl önce cannes'ten dönüyordum. orada her yıl türkiye standı açılır ben gönüllü çalışıyordum. yaban ellerden uçağa binerken memlekette neler olmuş diye merak edenler için uçağa binmeden körükte gazeteler olur. çok keyifli bir festival yaşamış ayağımız yere basmıyordu ki uçak kalktı hürriyet gazetesini açtım ve birinci sayfa sür manşette eski sevgilimin intihar haberini gördüm. ünlü biri değildi o ama bir akrabası ünlüydü o akrabasının haberi olarak sür manşete çıkmıştı. eski sevgililik sevgililiğin bir katmanı bir seviyesi-zaviyesi değildir. eski sevgili bir tür akrabadır. zamanında çok muhabbetimiz olmuş ama mahalleyi şehri değiştirmişsindir de pek görüşmüyorsundur. eski sevgili yakınındır uzağında kalsada. incinmiş, üzülmüştüm burnum direği sızlıyordu. onun kaybı bir tarafı gazetenin sürmanşete çıkarma hali başka bir sızıydı. bir akşamı onunla geçirdiğimiz güzel günlerin, hatıraların akşamı yapıp vedalaştım. mezarında değil ama hatıralarımda uğurladım onu. şad'ol dedim vedalaştım.

    6
    1 Yorumla
    • vanilyam
      vanilyam
      +1 yıl

      Eski sevgili bir akrabadir. Ne kadar da guzel ve dogru bir cumle

      Yorumla
  • Murat1097
    Murat1097 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 48
    1 yıl

    İki sene önce kavgayla ayrılmıştım beni istemediğini ve başkasıyla evleneceğini söyledi ve öyle yaptı bir hafta önce ölüm haberini aldım kendimi hala tuhaf hissediyorum ayrılmış olsak da içimde hep belki bir gün bir yerde görürüm diye bir umut vardı artık o umut da gitti yaşadığımız şeyler devamlı gözümün önüne geliyor daha 28 yaşında olduğu için öldüğüne hala inanamıyorum sanki aradan iki sene geçmemiş de şimdi ayrılmışız gibi ama 10.01 daha göremeyecek olmak iletişim kuramamak çok acayip bir duygu hala kendimi toparlayamadım Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun hepimizin gideceği yer orası ama erken ama geç ama bu dünya sınav dünyası onun da benim hayatımdaki Süresi o kadar mış çok üzüldüm ve üzülmeye de devam edeceğim elimde değil

    4
    0 Yorumla
  • Buseemen14
    Buseemen14 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29 , eic 43%
    +1 yıl

    Beni aldatan bir insanın yüzüne bile bakmam derdim eskiden Sevince her şey o kadar değişiyormuş ki... Belki annesi kadar üzülürüm şu an bile o kadar çok seviyorum ki kahrolurum, hayata küserim

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Kötü bir durum sonuçta

      Yorumla
  • TescilliYakisikli
    TescilliYakisikli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 53%
    +1 yıl

    İnsan olarak eski sevgili olsun ya da tanımadığım başka bir insan olsun tabi ki üzülürdüm sonuçta onlarında bir ailesi var ve onların böyle bir acıyı yaşamasını asla istemem.

    1
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      En doğrusu bu zaten

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evet. Böyle bir haber aldım doğruluğundan endişe etsem de günlerdir içmekten ağlamaktan kendimi alamıyorum inandıramıyorum kendimi o boşluk çok büyük kahretsin yaşanılanlar.. Dayanamıyorum artık korkarım peşinden gideceğim onsuz hayat dar geliyor bana 😢 😢

    1
    23 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Yarana tuz bastım böyle bir soru sorarak :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır. Zaten yaramın tuzu eksik olmuyor her gün biraz daha katmerleşiyor..

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Yine de özür dilerim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Önemi yok benim canım gittikten sonra yaşamamın da bir önemi yok

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Yeni mi oldu

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Bu olay

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sayılır. 20 25 gün oldu söylediklerine göre ama hiç inanasım gelmiyor ne yapıp edip doğrulara ulaşıp sevdiğime kavuşacağım

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Sadece söylenti belki de seni ondan uzak tutuyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kusura bakma ağrılarımdan cevap veremedim. Evet söylenti de var içinde eminim zaten son bir aydır ailesi görüşmemizi istemiyordu ama şöyle birşey de var ki sağlık problemleri vardı ve durumu pek de iyi değildi. Yani anlayacağın gerçek olma ihtimali de var of bilmiyorum kendimi keseceğim artık delirme evrelerindeyim

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Ne kusuru geçmiş olsun. hayırlısı olsun seviyorsan izine düş ama kahretme kendini hayat devam ediyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Etmiyor kahretsin etmiyor. Peşindeyim zaten ama ne var ki bulamıyorum delireceğim az kaldı. Böylee adliyeden nüfus müdürlüğünden felan birilerini bulsam işim biraz kolaylaşacakta lanet gelsin onu da bulamıyorum

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Direk eve git kafaya bu kadar taktıysan mezarına git madem öyle

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Ortada mezar yoksa yaşıyor en azından öyle düşün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ah be kardeşim keşke kolay olsa dediğin gibi. Farklı şehirlerdeyiz üstüne kayın babam öldü dedi yalnızca artık cevapta vermiyorlar mezar vs nerede bilmiyorum. Dahası sahte bir mezar yaptırmak günümüzde güç olmasa gerek.

      Yorumla
    • Mert3487
      Mert3487
      +1 yıl

      Yardımcı olabilirim içini rahatlatmak adına

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Mert3487 nasıl olacak o

      Yorumla
    • Mert3487
      Mert3487
      +1 yıl

      Öğrenmek istemiyomusum gerçeği öğrenecez işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Mert3487 İstiyorum istiyorum ki soruyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hadii daha ne duruyorsun konuşsana lütfen madem yardımcı olabileceksin susmak neye yarar

      Yorumla
    • Mert3487
      Mert3487
      +1 yıl

      İsim soyisim lazım tc varsa o da yeterli ya da memleket

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Mert3487 bunları buradan söyleyemem mesajdan devam edelim

      Yorumla
    • Mert3487
      Mert3487
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Mert3487 mesaj kutun kapalı ya onu aç ya da bana mesaj gönder

      Yorumla
  • karakteroku
    karakteroku Takip Et
    Xper 5 Yaş: 60 , eic 70%
    +1 yıl

    Çok üzülürdüm. Sevmek emek isteyen bir duygudur. Sevmek, bağlılık doğurur. Bağlandığım kişinin ( ilişkim son erse dahi) ölüm haberi gelse çok üzülürüm.

    1
    0 Yorumla
  • -kedirella
    -kedirella Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Şu hayattan en değer verdiklerim Annem ablam onlar olurseyıkılırım bu kişiler dışında aşırı uzuleceğimi zannetmiyorum Allah rahmet eylesin der geçerim.

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Anne baba ile kıyaslamanamaz tabi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    2 sene önce çok büyük kavga etmiştik sevgilimle ve ayrılmıştık ayrılırken seni tanıdığıma lanet olsun ölsen şuracıkta asla senin için kılımı kıpırtmam dedim 3 hafta sonra abisiyle trafik kazası geçirdi abisi yaşıyor şu an keşke dedim keşke böyle birşey olmasaydı keşke o lafları etmeseydim,
    şu an bir sevgilim var seviyorum da fakat haftada 2 kezde mezarına giderim çünkü pişmanım

    0
    4 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Çok kötü bir durum ya ağır konuşmuşsun. Allah kimseye yaşatmasın böyle bir durum zor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet çok pişman oldum hala daha da pişmanım keşke diyorum hala keşke öyle konuşmasaydım diyorum

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Olmuşla ölmüşe çare yok üzme kendini artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kesinlikle öyle ama ne yapıyım koyuyor insana işte

      Yorumla
  • mastergreeneyes
    mastergreeneyes Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 57%
    +1 yıl

    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun hakkım her dirhemine değin helal olsun diyeceğimde var.. Noldu hani olmeyecek gibi yaşıyordun Diyecegimde.. Haram zıkkım olsun!

    0
    0 Yorumla
  • nylondeniz
    nylondeniz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 54 , eic 47%
    +1 yıl

    Üzülürdüm ne de olsa eski ve sevgili.
    Bir sürü anı gelir insanın gözünün önüne , mümkünse cenazesine gitmek isterim.

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Aynen öyle onca yaşanmışlıklar anılar var

      Yorumla
  • Boosted
    Boosted Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 83%
    +1 yıl

    Uzulurdum bende, neticede o da bir insandi. Hayatima girmis bir zamanimizi birbirimizle gecirmis insaniz yani. Ancak cani insanlar duygusuz olurlar.

    0
    3 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Canı cehenneme diyor çoğu ne bilim ben diyemiyorum öyle

      Yorumla
    • Boosted
      Boosted
      +1 yıl

      Olmaz olsun oyle insanlar, canı kişi olduklarini belli ediyorlar, öyle insanlar düşmandanda beter oluyorlar.

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
  • _Elysia_
    _Elysia_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Hayatimda olmayan ve hicbir duygusal bag hissetmedigim biri oldugu icin fazla üzülmem. Tanimadigim bir insan icin ne kadar üzülürsem onun icin de o kadari olur..

    0
    5 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Bunu başarman uzun zaman aldı mı

      Yorumla
    • _Elysia_
      _Elysia_
      +1 yıl

      Bunu bir basari olarak görme. Hayatin akisidir bu sadece.

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Ben yapamamıyorum

      Yorumla
    • _Elysia_
      _Elysia_
      +1 yıl

      Yaparsin. Zamanla alisirsin bu duruma.

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      İnşallah

      Yorumla
  • yakıcı03
    yakıcı03 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 30%
    +1 yıl

    ölüm bu parayla degil sirayla :) sirasi gelen gidiyo merhuma allahtan merhamet kederli ailesine sabirlar dilerim
    kim ölmüş

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Amin :(

      Yorumla
  • kaan-50
    kaan-50 Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 997 cevap paylaştı.

    Eski de olsa hayatıma girdi ise belli bir zaman diliminde benimle ise değeri vardır... Sonucu nasıl olmuş olursa olsun hayatımda değil ise de o değerinden dolayı üzülmemi hakeder... Bu benim ona olan hala sevgimden değilse de insanlığımdandır...

    1
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Evet haklısın

      Yorumla
  • olgetay
    olgetay Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 49%
    +1 yıl

    6 yıl önce evleneceğim kadını kaybettim. 3 yıl kendime gelemedim. Allah kimseye yaşatmasın.

    1
    5 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Amin çok üzücü bir durum

      Yorumla
    • vanilyam
      vanilyam
      +1 yıl

      Simdi nasilsin?

      Yorumla
    • olgetay
      olgetay
      +1 yıl

      Simdi cok sukur iyiyim

      Yorumla
    • vanilyam
      vanilyam
      +1 yıl

      Iyi sevindim. Zaman ilactir derler ben bir faydasini gormedim. Senin gordugune sevindim

      Yorumla
    • olgetay
      olgetay
      +1 yıl

      anlatmak istersen dinlerim

      Yorumla
  • meraktirgider
    meraktirgider Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Çok üzücü bir durum eski sevgili ama ayni zamanda eski yakın bir dost. Yikilirdim kendimi 3 5 gün toparlayamazdim. Cenazesine de kesinlikle giderdim

    0
    0 Yorumla
  • Amour13
    Amour13 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 42%
    +1 yıl

    İçim cikana kadar aglardim kendime bile zarar verebilirim. Ağlamak geri getirmez belki ama çok aglardim

    0
    0 Yorumla
  • Nielbnm
    Nielbnm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 77%
    +1 yıl

    geecekten cok uzulurum artik sevmiyo olsam bile bir zamanlar bir yakinligimiz vardi cunku

    0
    2 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Aynen bende öyle düşünüyorum üzücü

      Yorumla
    • Nielbnm
      Nielbnm
      +1 yıl

      gercekten uzucu ne kadar sevmesende bir zamnalar herseyin oluyo cunku

      Yorumla
  • Pitracupszt
    Pitracupszt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 31%
    +1 yıl

    Hiç eğer sevmiyorsam hiç, seviyorsamda belki kendimi öldürürm

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Aman yapma allah korusun

      Yorumla
  • DeliKizderBana
    DeliKizderBana Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 32%
    +1 yıl

    Beddua etmiyorum sana sela, n okunsun dedim ah nerde o günler

    0
    2 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Canını çok yakmış

      Yorumla
    • DeliKizderBana
      DeliKizderBana
      +1 yıl

      Hemde çok..

      Yorumla
  • Adrian7
    Adrian7 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 49%
    +1 yıl

    Allah rahmet eylesin demekten başka bir tepkim olmaz

    0
    6 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Birlikte geçen zaman var sonuçta üzülmez misin

      Yorumla
    • Adrian7
      Adrian7
      +1 yıl

      Belki bir nebze olur tabi

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      :( :(

      Yorumla
    • Adrian7
      Adrian7
      +1 yıl

      Böyle bir durum mu yaşadın peki?

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Yok aslında tam tersini düşündüm. ben Ölsem o ne hisseder diye

      Yorumla
    • Adrian7
      Adrian7
      +1 yıl

      Anladım

      Yorumla
  • mehcab
    mehcab Takip Et
    Master Yaş: 81 , eic 75%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı.

    Allah rahmet eylesin yapacak bir şey yok derim başka ne olurdu.

    0
    3 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      İnsan hüzünlenir abi

      Yorumla
    • mehcab
      mehcab
      +1 yıl

      Tamam da hüzünü her kese göstermek zorunda olmaz ki insan..

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      İçinde yaşar

      Yorumla
  • Uykulukedi
    Uykulukedi Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 54%
    +1 yıl

    ailesi için üzülürüm. onun dışında bişey hissetmem. varlığının bana ne faydası var ki

    1
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Evet çok objektif

      Yorumla
  • Ygt1906
    Ygt1906 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 32%
    +1 yıl

    çok üzülürüm herhalde ama kimse ölmesin ya yazık hepsinin anası babası var

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Bencede

      Yorumla
  • candygirl34
    candygirl34 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 41%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 758 cevap paylaştı.

    uzulurum tabi sonucta beraber vakıt gecirdiğim bir insan

    0
    0 Yorumla
  • afacar
    afacar Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37 , eic 64%
    +1 yıl

    Üzülürüm, genç yaşta vefat ettiği için, ailesi için.

    0
    0 Yorumla
  • ruhunusatan
    ruhunusatan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39 , eic 64%
    +1 yıl

    zaten ölmüstü nasilsa hepimiz olucez derim bir fatiha yollarim yeterli.

    0
    0 Yorumla
  • Disorder_
    Disorder_ Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 32%
    +1 yıl

    Sevgilim olmadı ama şu sıralar ölüm kelimesi hic iyi gelmiyor.

    0
    0 Yorumla
  • EkseliTR
    EkseliTR Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Allah rahmet eyselin der geçerim... duyduğumuz selalara nasıl hissediyorsam öyle.

    0
    11 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Çok sıradan bu. sonuçta bir vakit var onunla geçirdiğin

      Yorumla
    • EkseliTR
      EkseliTR
      +1 yıl

      Uyuşturucu gibi zararlı birmadde gibi düşün. Onunla çok mutlusun ama ayrılmanız şart. Ve bıraktın.

      Sana deselerdi uyuşturucuyu yok etmişler?

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Beni anlattın. Haklısın

      Yorumla
    • EkseliTR
      EkseliTR
      +1 yıl

      Sen ne hissederdin?

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Ben duygusal bir insanım üzülürdüm aklımdan çıkmazdı günlerce aglardım ama geçerdi sonuçta hayat bizim için devam ediyor

      Yorumla
    • EkseliTR
      EkseliTR
      +1 yıl

      Kötü ayrılsan bile mi? Misal aldatıldın.

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      O duyguyu yaşamadım o yüzden burada büyük sözler söylemek istemem. mesela şu an bir sevgilisi var bana sadık kalmaya yeminler eden kişinin ama ölse yinede söylediğim şeyleri yaşardım

      Yorumla
    • EkseliTR
      EkseliTR
      +1 yıl

      Sonuçta ayrılmışsınız sebebi her neyse ama değer mi sence?

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Değer. onunla o kadar güzel günler geçirdik öldükten sonra vefasızlık yapamam

      Yorumla
    • EkseliTR
      EkseliTR
      +1 yıl

      En azından kötü ayrılmamışsınız belli.
      Kişiden kişiye olaydan olaya değişiklik gösterir.

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Benim için çok zordu tarif edemem. çokta kötü zamanlar geçirdim onun yüzünden ama bu vefasız olmama engel değil

      Yorumla
  • kizilistan
    kizilistan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Eskide olsa yasanmislik mutlu gunlerimiz vardi Tabiki uuzlurum

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Aynen öyle yaşanmışlıklar insanın boğazında düğüm gibi oturur

      Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.

    Ölmez o ona bir şey olmaz ölücekse biri eğer o ben olmalıyım

    0
    3 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Kötüye bir sey olmaz diyosun

      Yorumla
    • Drakula3584
      Drakula3584
      +1 yıl

      Olmaz olduğunu hiç görmedim olan hep bana oldu

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Ama sende ölmemişsin hayattasın :)

      Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    hayatıma giren her insan hayatımda kalamasa da değerlidir..
    üzülürdüm gerçekten..

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • siyahseverponcik
    siyahseverponcik Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ağlardım günlerce cenazesine gider ailesine baş sağlığı dilerdim

    0
    4 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Günlerce. iyi vefalı çıktın burada çoğu üzülmem diyor

      Yorumla
    • siyahseverponcik
      siyahseverponcik
      +1 yıl

      Ölüm yani düşmanım ölse bile üzülürüm ben

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Böyle vicdana sahip insan az

      Yorumla
    • siyahseverponcik
      siyahseverponcik
      +1 yıl

      😊😆😇

      Yorumla
  • TayyarRA
    TayyarRA Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.

    Allah rahmet eylesin derim, iki hüzünlenirim daha sonra yaşantıma devam ederim.

    0
    5 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Hayat devam ediyor

      Yorumla
    • TayyarRA
      TayyarRA
      +1 yıl

      E yani kendimizi kahretmenin bir manası yok.

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
    • TayyarRA
      TayyarRA
      +1 yıl

      İyi akşamlar.

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Sizde iyi akşamlar

      Yorumla
  • lsldjdkdöjdkcldmdm
    lsldjdkdöjdkcldmdm Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    6 ay

    aldatan eski sevgilim öldü aldatmanın ötesindeki yüzdüzlükleri manipüle abüsleriyle kaldı, aşırı karmaşık duygular yaşadım, şimdi boynuzlandığımı ve yüzsüzlük seviyesini daha fazla öğrenince gebersin kafasındayım

    0
    0 Yorumla
  • Aylin___
    Aylin___ Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Ölmesin çok üzülürüm. onun yaşamasını isterim uzun uzun yıllar ve de mutlu...

    0
    0 Yorumla
  • Mia18
    Mia18 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Allah rahmet etsin derim dunyada hergun 6bin kisi ölüyor oda onlarda biri olur benim icin

    0
    0 Yorumla
  • gamze234535
    gamze234535 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Eğer kötü bir ilişki yasamadiysam cenazesine de katılırım elbette üzüntü duyarım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ölmesine üzülürmuydüm belki ama sürünmesini görmek daha iyi olurdu

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    sevgim bitmisse allah rahmet eylesin derim sadece ama diğer türlü toparlayamazdım sanırım

    0
    0 Yorumla
  • Gloomwing
    Gloomwing Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Nasıl ayrıldığımıza bağlı, kimse kusura bakmasın bende insanım bana acı çektirmişse arkasından üzülemem

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Sende haklısın tabi

      Yorumla
  • yalnızkuş003
    yalnızkuş003 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    kötü biriydi. allaha inanmıyodu. eger öteki dünya varsa allah teker teker her seyin hesabını sorsun derim. allah rahmet eylesin.

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Herkesin içini Allah bilir

      Yorumla
  • mervekartalll
    mervekartalll Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    kim olursa olsun ölümü kimseye yakıştıramam içim acır

    0
    0 Yorumla
  • poppiess
    poppiess Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 45%
    +1 yıl

    eski sevgilim değil her canlıya üzülürüm tabikide.

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • TY-BOZKURT
    TY-BOZKURT Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 43%
    +1 yıl

    İyi olmuş, kıymetimi bilmemişti zaten derim :D

    0
    4 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Öyle deme ya

      Yorumla
    • TY-BOZKURT
      TY-BOZKURT
      +1 yıl

      Derim ya derim canı cehenneme gider umarım :D

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Öldüğünü duysan üzülürsün sevdiysen tabi

      Yorumla
    • TY-BOZKURT
      TY-BOZKURT
      +1 yıl

      Sevdim hemde taparcasına ama hak etmediğini anladığımdan beri farklı düşünüyorum
      Umarım en kısa zamanda ölür :D

      Yorumla
  • _aeternitas_
    _aeternitas_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 39%
    +1 yıl

    Üzülürüm, duygusuz biri değilim.

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Duygusuz olmak daha iyi belki de

      Yorumla
  • Ilaria
    Ilaria Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 40%
    +1 yıl

    Keske ölse cok sükür bir bela eksilfi derim:)

    0
    2 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      O kadar yani

      Yorumla
    • Ilaria
      Ilaria
      +1 yıl

      Illallah dedirti diyebilirim

      Yorumla
  • iremix
    iremix Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 41%
    +1 yıl

    Ağlardım heralde her insan için üzülürüm.

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      İnsan olarak evet

      Yorumla
  • Soğukadam25
    Soğukadam25 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl

    Ayrilirken öldüm zaten ikinciye ölürüm

    0
    5 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Hala aklın ondaysa ölür insan

      Yorumla
    • Soğukadam25
      Soğukadam25
      +1 yıl

      Başka biride olsa o kişi sevildi sevildi

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Kötü :(

      Yorumla
    • Soğukadam25
      Soğukadam25
      +1 yıl

      Hatalar bedelsiz kalmaz.

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Evet haklısın

      Yorumla
  • babygrl
    babygrl Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl

    Hmm olabilir öyle şeyler derim

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Ölüm yaw öyle şey dediğin

      Yorumla
  • ZeynepBuğlem
    ZeynepBuğlem Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 40%
    +1 yıl

    Ne olursa olsun ağlarım belki de

    0
    2 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      İnsan hüzünlenir

      Yorumla
    • ZeynepBuğlem
      ZeynepBuğlem
      +1 yıl

      tabikide

      Yorumla
  • umrumdisindaki
    umrumdisindaki Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    üzülürüm sonucta bir zamanla r bisey hissetmistim

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • Miranur34
    Miranur34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    benim için öldü zaten

    0
    4 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Biyolojik anlamda da ölse

      Yorumla
    • Miranur34
      Miranur34
      +1 yıl

      Üzülmem canımı çok yaktı

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Haketmiş o zaman

      Yorumla
    • Miranur34
      Miranur34
      +1 yıl

      Aynenn

      Yorumla
  • XxXpresidentXxX
    XxXpresidentXxX Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ağlarım. Sevgilim olmasa bile ağlarım

    0
    2 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Benim gibi duygusalsın demekki

      Yorumla
    • XxXpresidentXxX
      XxXpresidentXxX
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • Arslanzade
    Arslanzade Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    Hangisinin olduğuma bağlı :D

    0
    0 Yorumla
  • Kapalı_Kızz
    Kapalı_Kızz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 34%
    +1 yıl

    Allahın emriydi ölmüş vahh vahh😏😏😏

    0
    0 Yorumla
  • 19slymn12
    19slymn12 Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Hiç bişi hissetmem hissetmiyorum da zaten 😏🤔

    0
    4 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Sonuçta beraber vakit geçirmişsin hüzünlenmez misin

      Yorumla
    • 19slymn12
      19slymn12
      +1 yıl

      Beni bu hale getiren o o yüzden hissetmem dibimde ölse bile 😏

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Çok ağır ama sen bilirsin

      Yorumla
    • 19slymn12
      19slymn12
      +1 yıl

      Umrumda olmaz 😏

      Yorumla
  • Ranaa34
    Ranaa34 Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Bir fatiha okurdum insanlık ölmedi.

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      En iyisi

      Yorumla
  • eneshowezmyradowa
    eneshowezmyradowa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    eski sevgilim olmadigi icin bilmiyorum

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Sevgi eskimez zaten. en iyisi seninkisi keşke benimde olmasaydı

      Yorumla
  • _jelibonn_
    _jelibonn_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Oha 😔 cok kotu olurum

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Üzücü

      Yorumla
  • Devamını Gör (50)
Devamını Gör(95)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eski sevgilinizin öldüğünü duysanız ne hissedersiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eski sevgilinin öldüğünü duysan ne yaparsın ne hissedersin? 16 cevap verildi
Eski sevgilinizin ölüm haberini duysanız ne hissedersiniz? 66 cevap verildi
Eski sevgilinin öldüğünü duymak ne hissettirir? 38 cevap verildi
Eski sevgiliniz ölse gözünüzün önünde ne hissedersiniz? 7 cevap verildi
Eski sevgilinizin öldüğünü öğrenseniz üzülürmüsünüz? 17 cevap verildi
Eski sevgilinizin ölüm haberini alsanız ne hisseder ne yapardınız? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨