Ölümüne sevinip Ankara oyun havalarıyla oynayacağım tipler var ama sevgilim değil. Öyle ya da böyle sevgiyi paylaştığım insanın ölümüne üzülürüm sanıyorum.
illa ki ölen her insan üzüntü duyarım. Çünkü çoğu insan dünya için çalışıyor. Ama ahiret için hiç bir şey yapmıyor. Ahirette çekecekleri azapları düşünüp üzülüyorum.