Sevgilinizle tartıştınız diyelim o an sinirler gerildi ve sevgiliniz sinirle seni sevmiyorum hiçte sevmedim dese ne yaparsınız? Özür dilerse affeder misiniz?

#YakalımSigaraları
#İrisYineKederli

"Ergen misin?" derdim. Tartışma esnasında böyle lafları sadece ergenler ve ergen kafalılar kullanırlar.
"Sevmediyse sevme, banane." derdim. Ortama göre ya ben onu kovardım, ya da ben uzaklaşırdım.
Onu dediği an biter benim için. İsterse yüz kez özür dilesin. Güven bir kez kırılır bende. Tamir etmesi aşırı zor.
Sevgilim yok.
Ne salak salak laflar bunlar... Ergenlerin kavgasında geçer bu söz ancak.
Yav sanki konuşan 45 50 yaşında. Düzgünce yazın ya da hiç yazmayın bu nedir bu kadar insan aptal bir sen akıllısın ergen ergen sözlermiş neyse
Niye sana söylemişim gibi üstüne alınıyorsun? Yoksa sen de mi kavga esnasında sevgiline "seni hic sevmiyorum hiç de sevemedim" dedin?
Hayır ama sorumda bunu yazıyorsun bu yazdığında hem soruya laf atmak hemde diye görüş paylaşanlara sataşmak oluyor ve hoş değil rahatsız olduğumu belirttim
Ne alaka ben kavga esnasında "seni sevmiyorum hiç de sevmedim" diyen sevgili hakkında konuşuyorum.
Neyse
Kendin bilirsin bebeğim çıkarken kapıyı çek derim 😒
Cevap
9Cevap
eskisi gibi olmayacağı kesin. uzatmanın anlamı kalmaz o cümleden sonra.
Onu söyleyebilmiş ise zaten onun için bitmiş. Affetmem.
Sıkıntı yok bende seni sevmiyorum zaten... Derim.
Sonra öper.. Çünkü bu aşk sevgi ile tutaşak kadar basit değil sevdalıyım sana derim.
Ofke aninda soylenen kelimeleri pek hafife almam. Soyledigi kelimeyi enine boyuna dusunurum.
Neticede sevginim sahteai olabilir ama ofkenin sahtesi yok.
Tabi ki affetmem. İnsan bir sinirliyken söyler içindekileri bir de sarhoşken.
Kavga anında ağzından çıkana dikkat edecek , ya sürünür ya sürünür.
Muhtemelen ayrılır , salya sümük ağlarım. Sonuçta zamanımı çaldı. Demek istediğimi anlamışsındır.
Ben de seni sevmiyorum derim can acısıyla. Sonra uğrasır dururuz.
Ayrılırdım kavga esnasında böyle bir şey dediğine göre doğrudur, düşünmeden söylenir ve içinde olan bir şeydir zaten.
Kalbime sancı girerdi herhâlde. Neyse ki hiç sevgili yapmadım. 😊
Ulan koskoca nicheyi ne hale getirmişler adam ateist? 😂
Ağır cumleler şimdi ne desem bilemedim hic basima gelmedi
"Ben de zaten seni sevmedim mal" derdim:D
Ergen lafları yav bunlar
güler geçerim hiç uğraşmam
Hiçbişey soylemeden orayi terkederdim
bende seni sevmiyordum derim :)
bilmiyorum, zor affederim
sevgilim derse bırakırım eşim derse bilemicem
ya demek oyle kaybol derim.
Kavgada bile olsa söylenmemeli
Ağzının ortasına yumruğu yapıştırırın
Biter yani.
eyvallah güle güle
alkislarim
Üzülürdüm
Orda biter
Ayrılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar