1 senelik ilişkiydi ayrılık için bahaneler üretiyordu bitti 20 gün önce çok sevdiğimi de biliyordu. En sonunda tartıştık ben nasıl sevgi bu dedim sevdiğine emin misin gerçekten dedim. Sevmiyorum dedi. Ben o lafı duyduktan sonra şoka girdim bir gün önce seviyorum ama bu ilişki sen kpssyle doğuya atanırsan yürümez kopar gider demişti. Bende sevmiyorum lafını duyunca kalan eşyasını tshirtleri ceketi gittim evine verdim. Masasının üstünde ki benim hediye ettiğim fotoğrafımızı aldım çantaya attım. Kapıya yöneldim. Eve bırakayım seni dedi. Bende gerek yok kendim giderim dedim. Evden çıkarken de yazık sana ya sana sümük gibi yapışacacsğımı mi düşündün dedim. Ne alaka dedi. İstediğin oldu dedim soğudum senden dedim indim aşağı o yolu o gecenin saatinde ağlaya ağlaya metroya kadar yürüdüm. Ne aradı ne yazdı ne sordu. Kahroluyorum üzüntüden
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
50 kere söyledik, sosyal medyada paylaştık, duvarlara yazdık, gözünüze gözünüze soktuk ama görmemeyi tercih ettiniz. “Sevmek aptallıktır”
Gördükte hislerimizi böyle kullanıp bu kadar şımaracağını düşünemedik :)) kurbağayı öptük kendini prens sandı :)))))
Düşünemedik diyemezsin, zaten biliyordun bunun olacağını. Hayatına giren hangi insan gitmedi söylesene? Hepsi gitti. Sen ne yaptın? Bir daha denedin, bu gitmez dedin halbuki herkesin gittiğini biliyordun. Bunun adı aptallık işte
Adam kızmış sevmiyorum demiş sen bi dünya sey yapmışsın sevsen sen de öyle davranmazdin
Daha ne desin pardon da? Bir gün önce de senin gibi biri ben gibi birini haketmiyor. Çok iyilerine layıksın dedi. bu ilişki kopacak KPSS’ye atanırsan yürümeyecek uzaktan ilişki yürütemem ben dedi. İlişkiyi sen sırtlandın emek verdin dengesizim falan dedi.. Ben ağladım o gün karşısında. Çok seviyorum seni dedim o da benimki sorumluluk sevgisi gibi sanki kendimi çok yük altında hissediyorum sorumlu hissediyorum kendimi dedi . Ki çok sevdim ben onu. Doğru düzgün arayıp yazmıyordu zaten. Ben mi suçlu oldum güzel kardeşim şimdi :) ?
Sen boyle her şeyi uzun uzun yazarsan güzel kardeşim sıkıntı
Beni suçluyorsun çünkü
Doğruların kendini ispat etmeye ihtiyacı yoktur
Niye moralimi bozuyorsun ki zaten çok kötüyüm 20 gün içinde 7 kilo verdim
Valla siz barışın çocuk seni cidden kaybetmekten korktuğu için öyle davranmış buna eminim ama ispat edemiyorum
Nasıl düşündün ki onu? :((( lütfen biraz açıklar mısın? Ben bir şey yapamam onun da zaten umurunda değil
Sen bi yaz ona umrunda olmasan kopsa felan dert etmez gidip onu unutacigini felan düşünüyor bence ona güven ver
Ben ona o zaman gelip gideriz daha atanıp atanmayacağım bile belli değil her şey halledilebilir dedim çok seviyorum seni dedim karlısında ağladım ben daha ne yapayım? Ben hiçbir şey yapamam sevmiyorum seni dedi o bana
Dayak istiyor sanki O zaman akli başına gelir
Çok ağladım gözlerim kıpkırmızı oldum evine gittiğimde son bir kez denemek için öp beni falan dedim ( yanağımdan) öpmeye yeltenmedi bile. Bende her şeye kendi kendime çabaladığımı farkettim. Sevmediğini kanıtladı. son kez öptüm yanağından kalktım ayağa gittim. kaybettiğinde anlarsın o zaman dedim .
Gerçekten bende çok uzuldum çocuğa anlam veremiyorum
Kahroluyorum biliyor musun kaç gündür neler yaşıyorum ben üzüntüden geberiyorum. Hemde sınav öncesi bana en sevdiğim insan kazık attı. Covid oldu kap kap yemek taşıdım eve endişelendim çok emek verdim demek ki sonucu buymuş
Gecenin 00.30 unda o sokaklarda ağlaya ağlaya metroya yürüdüm
Inan kardeşim derdinle dertlendim yemin ederim senin ahından ne yapacak o bilemedim çok uzuldum sana
Ben onu çok sevdim çok.. ben dört dörtlüğüm demiyorum ama ben ona zarar verecek üzecek bir şey yapmadım. İnsan 1 sene içerisinde eve aldığı kuşa Bile alışıyor. Ben hiçbir şey katamamışım ne acı...
Öyle düşünme ya illa oda dert ediyordur sanmıyorum bi anda kopsun Allah yardimcin olsun bu konuda hayırlısı olsun hakkında ne diyeyim üzgünüm
Dert etse böyle mi davranır insan.. süründürdü beni nasıl kahroluyorum üzüntüden... ınstagramdan silmeye elim gitmedi daha o da silmemiş. Çok özledim biliyor musun
Bu arada teşekkür ederim kardeşim Allah seni de çok mutlu etsin
Amin inşallah. silmesin bakalım ne olcak sonuç üzülme bekarsın daha mutlu olursunuz
Biz onunla gelecek için konuşuyorduk ara ara ikizinin nikahı olacaktı. 1 hafta önce olacaktı. Bende elbise almıştım 2 ay önce giyerim diye nasip olmadı... ne üzüldüm ne üzülüyorum sana anlatamam bir de dik görünmek zorundayım...
Üzme kendini her şey olacağına varır ben seni çok iyi anlıyorum Kardeşim ne diyecegimi bilemiyorum
Ya sana yemin ediyorum kaç metre öteden kim bakarsa baksın bu kız çocuğa nasıl aşık ya derlerdi. Gözlerim ışıl ışıldı🥺 ne hediye ne para ne pul hiçbir şey beklemedim ben ondan
Anlıyorum canım ne diyecegimi bilmiyorum umarım sende çok mutlu olursun sadece sana dua edebilirim
Kanka öyle insanlar değer haketmez unutmak zor olabilir ama yaocak bisey yok sana zararli gelen biriyle tekrar sakin sevgili olma ask
Yazmıyor aramıyor zaten çok üzgünüm hiç kıymetim yokmuş demek ki
boş ver hayatına bak
Yanına kar kaldı. Ben üzüldüğümle kalıyorum çok kötüyüm
sen hayatına bakarsan hiç bir şey kaar olmaz
Ne değişecek güzel kardeşim?
Çok şey mesela psikolojin mesela Hayatın
Hastir derim